Nutcracker Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Skal kjøpe meg xbox snart og tenke at jeg skulle fyre på chip, og slenge inn en større hardisk. Lurte på om det var noen begrensningen på HD størrelsen. Tenkte å kjøpe samsung disken som de har som ukestilbud på psdata.no :Harddisk 160GB IDE 5400RPM UDMA133 silent. Vil dette funke fint eller hva? Ps: Hvilken modchip er å anbefale? Skal kjøpe xbox fra elkjøp (tilbud 995,- med DOA 3), så jeg regner med at det er en 1.1 eller 1.2 versjon ( skal sjekke produksjons dato før jeg kjøper) Vil ikke ha en 1.0, siden jeg hørt at 1.1 og de andre kommer uten vifte til gpu, og med en bedre dvd-spiller. Eller er 1.0-en helt fin den og? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 kjøp en på 120 du får ikke utnyttet en 160g det er en hw begrensing på enten 127g eller 137g så det er umulig Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 bare v1.1 har samsung dvd driver...(bare den som driver cd-r) alt jeg vet... Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Fint å vite, då kjøper jeg heller en 120GB samsung disk! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det kommer ann på hvulke chup du har men alle chipene støtter 120mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå