hoppendeninja Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Heihei forumlesere Jeg har nylig kjøpt en ny pc (3 uker siden). Modellen er Samsung R580. Men det er tydeligvis noe feil med grafikkinnstillingene. Når jeg prøver å åpne edderkoppkabal får jeg opp en feilmelding om at skjermkortdriveren ikke er oppdatert/installert, eller så er maskinvareakselerasjonen avslått. Har prøvd å åpne en Nintendo-64 emulator uten suksess. Det er tydelig noe feil. Kanskje en driver som ikke er installert? Jeg har windows 7 og skjermkortdriveren skal være nVIDIA geforce. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ka med bare og spøre de du har kjøpt pcen i fra? elkjøp? komplett? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Avinstaller den nåværende driveren og installer nye. Link til driver (W7 64-bit) Link til driver (W7 32-bit) Oppdater DirectX i samme slengen. For å utelukke det. Link. Eneste jeg kommer på i farta akkurat nå. Endret 30. november 2010 av RS2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå