rsagneskar Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 heihei, anbefaler folk kreatin? og hvilken anbefaler folk da? hvil ha det billigste som går ann, som har bra kvalitet også eller er proteinpulver vigtigere? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg anbefaler kreatin. Eller.. Det er ikke farlig. Og det hjelper deg. Proteinpulver er "viktig" om du ikke får i deg nok protein gjennom kosten. Om du driver styrketrening er +- 2g protein/ kg kroppsvekt passelig. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 kreatin billig, samme åssen kreatin du kjøper. proteinpulver er fint og ta etter trening eller blande det med noe, eller bare ta en shake inniblant. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 KJøp deg Kreatin Monohydrat. Billig, effektivt og holder i massevis. Skal du velge melloom protein og kreatin, så ville jeg tatt proteiner istedenfor.. Men kreatin er så billig at du burde kunne unne deg det.. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 så er de samme hvilken av disse jeg kjøper? http://www.nordicpower.no/default.pl?showPage=186 hvilke proteinpulver anbefaler folk da? om jeg skal kjøpe noe billig?? jeg får høre av velldig mange at proteinpulver bare flyr rett igjenom liksom ¨, og kommer ut i urinen, fakta? og at de er like godt nesten og ta en sjokolade melk etter på fakta? og, er det ikke lettere og bare kjøpe de i kapsler? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva som er lettest er opp til deg å bedømme. Dem sier at Monohydrat ER og forblir monohydrat. Men jeg ahr merket litt forskjell i produkter. Kan anbefale deg TN sin kreatin monohydrat. Protein går ikke bare ut via urinen sånn uten videre.. Trener du nok, så skal kroppen din ta opp mye proteiner. Problemet er heller at folk ikke får i seg nok proteiner og næring, og ikke omvendt. Og du trenger ikke ta flere shaker daglig heller. Sats heller på å få i deg nok via mat og kompanser med en shake etter hver trening for eksempel.. For da bryter du ned kroppen og trenger proteiner til å bygge opp. Og pulverprotein, spesielt Whey og Isolat er proteiner som blir lettere tatt opp i kroppen, så det egner seg fint etter trening. SØk litt rundt og les tråder her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå