Sealine Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har lenge lurt på hvilket Ram merke som gir best ytelse pengene. Kan dere sette opp disse 5 forskjellige sortene i rekkefølge, 1 er best? Apacer, Kingston, Geilm TwinMOS, Corsair. Jeg har fått et intrykk av at TwinMOS brikkene gir mye for pengene?... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Corsair IMO er overpriset produkt som du betaler alt for mye for i forhold til den lille ytelsen du yter ekstra. Twinmos setter jeg nokk mine penger på hvis jeg skulle ha kjøpt RAM ATM ja. Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Mest for pengene gir Twinmos /m Winbond.. det er det liten tvil om. Min liste skulle bli noe ala dette: 1. Twinmos /m Winbond 2. Geil Golden Dragon 3. Kingston HyperX 4. Corsair XMS 5. Apacer (denne kommer sist da brikkene ikke yter bra uansett) Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 jaok, så geil rammen er ikke så verst ? det blir twinmos på meg Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jaok, så geil rammen er ikke så verst ? det blir twinmos på meg Nei da.. den er fin den. Tenger litt mye strøm, men så er den jo også laget for det. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Men hvis det er snakk om hva som er best, ikke hva som gir mest per krone kommer vel Golden Dragon, HyperX og XMS før Twinmos Winbond. Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Men hvis det er snakk om hva som er best, ikke hva som gir mest per krone kommer vel Golden Dragon, HyperX og XMS før Twinmos Winbond. Ja vist.. jeg leste ikke inlegget til trådstarter godt nok tydeligvis. Listen min stemmer nok heller dårlig da. Noen nøyaktig liste er vanskelig å lage siden de klokker så forskjellig fra brikke til brikke, men at Twinmos havner på bunnen når det kun er snakk om ytelse er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Corsair osv har nok de beste brikkene ja.. Kingston brikker er også kjent for å være bra. Men vet ikke hvor bra de er til overklokking.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 TwinMOS er best Forde du har det selv.. eller forde du prøver å være morsom ? Uansett så tar du feil. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 twinmos gir nok mest for penga men ikke best,beste er nok geil golden dragon har lest at de er synsike til å overklokke bland annet en som overklokka pc3200 til 470mhz sykt spør du meg. + har golden dragon lav cl,rundt 2. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Corsair IMO er overpriset produkt som du betaler alt for mye for i forhold til den lille ytelsen du yter ekstra. Twinmos setter jeg nokk mine penger på hvis jeg skulle ha kjøpt RAM ATM ja. komplett for 2 min siden. Corsair XMS3200 DDR-DIMM 512MB 1151 kr TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 1024 kr. hele 100 kr i forskell. Jeg er enig i at Corsair VAR dyrt. Da jeg kjøpte corsair xms 3200 256 mb for et halvt år siden kosta den 1300 kr og det var ganske dyrt men nå mener jeg ikke at 100 kr er så veldig stor forskjell da. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Corsair IMO er overpriset produkt som du betaler alt for mye for i forhold til den lille ytelsen du yter ekstra. Twinmos setter jeg nokk mine penger på hvis jeg skulle ha kjøpt RAM ATM ja. komplett for 2 min siden. Corsair XMS3200 DDR-DIMM 512MB 1151 kr TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 1024 kr. hele 100 kr i forskell. Jeg er enig i at Corsair VAR dyrt. Da jeg kjøpte corsair xms 3200 256 mb for et halvt år siden kosta den 1300 kr og det var ganske dyrt men nå mener jeg ikke at 100 kr er så veldig stor forskjell da. komplett nå: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond - 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) På lager: 1,024,- Corsair XMS3200LL DDR-DIMM 512MB PC3200 1,501,- 500 kr i forskjell er en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå