Gå til innhold

Mistet telefon i do, med Netcom aktiv forsikring

Anbefalte innlegg

Jeg var innom en telebutikk for 2 dager siden og ble tilfeldigvis spurt om å ta et "gave" fra netcom med 1 mnd gratis forsikring og 2 mnd med gratis nett. Dette var jeg meget heldig med, for idag klarte jeg nemlig og miste telefonen i toalettet mens jeg sminket meg.. Den ble liggende ganske lenge ettersom jeg ikke vill stikke hendene ned i do. Så tilslutt fikk jeg den opp og den var gjennomvåt.

Det jeg lurer på er, får jeg det på forsikringen når det står på siden deres at denne forsikringen dekker fuktskader, og at man får en ny telefon. Den telefonen jeg har finnes ikke lengre så jeg lurer på hvilken telefon kan jeg få, når jeg betalte 3800 for denne. Sony ericsson W880i heter telefonen forresten.

Og er litt redd de ikke vil tro meg ettersom jeg nettopp fikk dette tilbudet..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er de som skal se telefonen før de gir deg tilbud, så har du tilbudet har du forsikring.

Jeg tegnet ruteforsikring idag, da gikk han ut og så på ruta før vi tegnet.

Mobilen hadde du meg med deg i butikken uansett da du tegnet så selgers feil.

Lenke til kommentar

Det er de som skal se telefonen før de gir deg tilbud, så har du tilbudet har du forsikring.

Jeg tegnet ruteforsikring idag, da gikk han ut og så på ruta før vi tegnet.

Mobilen hadde du meg med deg i butikken uansett da du tegnet så selgers feil.

Hmm, okei. Da så, håper det ordner seg og jeg får ny telefon med en gang :)

Lenke til kommentar

Jeg var innom en telebutikk for 2 dager siden og ble tilfeldigvis spurt om å ta et "gave" fra netcom med 1 mnd gratis forsikring og 2 mnd med gratis nett. Dette var jeg meget heldig med, for idag klarte jeg nemlig og miste telefonen i toalettet mens jeg sminket meg.. Den ble liggende ganske lenge ettersom jeg ikke vill stikke hendene ned i do. Så tilslutt fikk jeg den opp og den var gjennomvåt.

Det jeg lurer på er, får jeg det på forsikringen når det står på siden deres at denne forsikringen dekker fuktskader, og at man får en ny telefon. Den telefonen jeg har finnes ikke lengre så jeg lurer på hvilken telefon kan jeg få, når jeg betalte 3800 for denne. Sony ericsson W880i heter telefonen forresten.

Og er litt redd de ikke vil tro meg ettersom jeg nettopp fikk dette tilbudet..?

Du får nok tilsvarende telefonen om saken dekkes, da basert på spesfikasjonene til telefonen. Prisen du betalte er dermed uvsentlig. Hva angår dekning vil jeg ikke spekulere i det, beste løsning er å ringe forsikringsselskapet og høre med dem.

Lenke til kommentar

Hun som ga meg forsikringen, sa at om telefonen ble ødelagt, skulle jeg få en telefon tilsvarende samme pris jeg betalte for telefonen ny, altså 3800 kr. Det står;

Dette er en ny forsikring som dekker de fleste hendelser som kan skje deg og din telefon, i tillegg til tap og tyveri.

- Enkel skadebehandling på telefon

- 1 times behandlingsgaranti etter at skade, tap/tyveri eller misbruk er meldt og dokumentert

- Ingen verdiforringelse

- Lånetelefon ved reparasjon

Hva dekker NetCom Active Forsikring?

Skade som følge av hendelig uhell.

Tap av eller skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidspunkt, herunder ran og tyveri.

Misbruk av SIM-kort med inntil kr 20.000 ved tap og tyveri av mobiltelefon.

Det nevnes også at uhell også dekkes, og at jeg mistet den i do er jo et uhell?

Lenke til kommentar

Hun som ga meg forsikringen, sa at om telefonen ble ødelagt, skulle jeg få en telefon tilsvarende samme pris jeg betalte for telefonen ny, altså 3800 kr. Det står;

Dette er en ny forsikring som dekker de fleste hendelser som kan skje deg og din telefon, i tillegg til tap og tyveri.

- Enkel skadebehandling på telefon

- 1 times behandlingsgaranti etter at skade, tap/tyveri eller misbruk er meldt og dokumentert

- Ingen verdiforringelse

- Lånetelefon ved reparasjon

Hva dekker NetCom Active Forsikring?

Skade som følge av hendelig uhell.

Tap av eller skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidspunkt, herunder ran og tyveri.

Misbruk av SIM-kort med inntil kr 20.000 ved tap og tyveri av mobiltelefon.

Det nevnes også at uhell også dekkes, og at jeg mistet den i do er jo et uhell?

Tja - meget mulig damen sa det, men jeg fant dette i vilkårene:

10.1 Dersom skaden kan repareres, dekkes reparasjonskostnadene samt kostnader til lånetelefon iht. selskapets avtalte priser. Er det

ikke mulig/lønnsomt å reparere telefonen, dekker forsikringen en tilsvarende/vesentlig tilsvarende mobiltelefon innenfor spesifikasjonene

på skadet mobiltelefon.

Så noe 3800 får du aldri :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...