tho_kva2 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan er det å gå som privatist i gym? Jeg har alltid vært dårlig i gym og siden det er 3året påbygg så trenger jeg en god karakter så jeg tenkte jeg skulle gå opp som privatist. Har hørt at det som regel kun er en skriftlig eksamen og derfor kan jeg jo klare å få en god karakter :-D Hvis jeg da går opp som privat så trenger jeg vel ikke å være der i timene? Lenke til kommentar
matildaaaa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan er det å gå som privatist i gym? Jeg har alltid vært dårlig i gym og siden det er 3året påbygg så trenger jeg en god karakter så jeg tenkte jeg skulle gå opp som privatist. Har hørt at det som regel kun er en skriftlig eksamen og derfor kan jeg jo klare å få en god karakter :-D Hvis jeg da går opp som privat så trenger jeg vel ikke å være der i timene? Du kan ikke være der i timene hvis du skal ta det som privatist. Kan ikke ha elevstatus i faget og samtidig ta det som privatist. Stemmer at det bare er en skrifltig prøve Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Så jeg må stryke først også ta den? xD Lenke til kommentar
matildaaaa Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så jeg må stryke først også ta den? xD Eller "melde" deg av faget, det har jeg gjort Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Eller "melde" deg av faget, det har jeg gjort Hvordan melder jeg meg av faget? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du snakker med studieinspektør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå