fongogg Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg skal kjøpe en ny pc og har vurdert bla dinside pcen som itbutikken har iom den leveres med en p4 cpu og et radeon GFX kort. http://www.dinside.no/php/art.php?id=31844 Kan dere komme med tilbakemeldinger anående HW? Dens skal kjøpes foresten uten skjerm og prisen blir da ca 8000 kr. Er det et godt kjøp? For de av dere som lurer på hvorfor jeg ikke heller vil bygge så er det fordi at jeg er lat... og har 10 tommeltotter.... takker for svar Lenke til kommentar
t_man Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei ! Dette er selvfølgelig helt opp til deg, men jeg hadde _alldri_ kjøpt en komplett/deler til en PC fra Danmark/eller et annet land utenfor Norge. Skulle du få problemer med noen av delene kommer det helt sikkert ikke å være lett å få ordnet det. Hvis du leser på "Webshopguiden", vil du lese at mange brukere ikke er fornøyde med servicen fra itbutikken (gjelder selvfølgelig langt flere webshopper). Mitt råd er; kjøp et komplett PC fra et selskap som du vet prioriterer service. Dette kan være selskaper som: - Quad - Psdata Dette er to butikker jeg vet prioriterer service. Det finnes sikkert flere. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Velg heller et av tilbudene fra psdata eller komplett. Da er du ihvertfall garantert god service hvis du får problemer. Returer til itbutikken er beryktet for bruke vinter og vår før du får det tilbake. Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har lest at det er flere som har hatt problemer med servicen til ITbutikken, og det er et godt poeng dere har kommet med. Jeg får kikke litt rundt og se om jeg klarer å finne noe tilsvarende fra en webshop i Norge. Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå