abene Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Google Earth har nå fått bedre integrert gatevisning. Les mer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Versjon 6 av jorda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712345 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 laster ned.... Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Lastet ned Linux-versjonen til min Kubuntu 10.04. sudo chmod +x GoogleEarthLinux.bin sudo ./GoogleEarthLinux.bin Installasjonen gikk greit, men programmet vil ikke starte: exec: 50: ./googleearth-bin: not found og da har jeg også prøvd å installere som vanlig bruker til hjemmeområdet mitt... Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er ikke dette bare en Beta-versjon av 6.0? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er ikke dette bare en Beta-versjon av 6.0? Skulle tro det for her kræsjer programmet etter 1-3 minutter. Lenke til kommentar
Malinkb Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Får ikke redigert innlegget jeg postet sist, uten at det forrige jeg skrev forsvinner. Må da desverre lage et nytt innlegg. Det først jeg vil si er at jeg også prøvde det som thehunger har gjort, med samme resultat. Sjekket så om repoen medibuntu hadde noe oppdatert versjon av googleearth. De har kun versjon 5 for Ubuntu 10.04, men for Ubuntu 10.10 ser jeg Googleearth er tatt ut av repoen, så neppe noe versjon 6 derifra. sjekket også via googles egne repoer, intet der. Førte så til at jeg fulgte oppskriften på denne siden: http://www.webupd8.org/2010/11/install-google-earth-6-in-ubuntu-linux.html som har resultetert i at jeg har bygd en deb-pakke for 64-bit og en for 32-bit. om noen ikke vil lage en selv, kan de laste den ned fra min server her: http://malinkb.dyndns.org/deb/GoogleEarth/ Hadde vært betydelig enklere om google selv hadde tilgjengelig 64-bit og 32-bit deb-filer eller oppskrift på hvordan legge til en repo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå