faaeri Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvert år har vi en julekalender full av flotte premier. I år ble den så full at den rant over. Les mer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hurra! Det blir konkurranse i år også. Og som vanlig, vinner jeg vel ikke så mye som en flis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og som vanlig, vinner jeg vel ikke så mye som en flis.Jeg håper da ikke det. Jeg satser på å ta alle premiene selv. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg vinner nok heller ikke noe. Jeg brukte opp flaksen min ved å vinne en kransekake på et bakeri i desember 2006, fordi jeg kjøpte boller med rosiner i. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 På'n igjen! Kjenner på meg at jeg blir trekt ut i én av kalenderene. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg vinner nok heller ikke noe. Jeg brukte opp flaksen min ved å vinne en kransekake på et bakeri i desember 2006, fordi jeg kjøpte boller med rosiner i. Også rosinboller da, som ikke er noe godt en gang. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg vinner nok heller ikke noe. Jeg brukte opp flaksen min ved å vinne en kransekake på et bakeri i desember 2006, fordi jeg kjøpte boller med rosiner i. Også rosinboller da, som ikke er noe godt en gang. Helt enig. Maks (u)flaks.. Gleder meg mer enn noen gang til årets julekalender her på akam, og de resterende 100 sidene jeg skal innom daglig (uten å vinne selvsagt).... Julekalenderene får ialefall meg i julestemning Endret 30. november 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Eg kjenner på meg at mor mi kommer til å vinne i år! Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Til alle dere som ikke tror dere vinner: 1) Vi har flere premier enn noen gang 2) Også i år er det premie til den som har svart mest riktig gjennom hele kalenderen uten å vinne noe - altså talent og ikke flaks. Så her er det bare å stå på. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 2) Også i år er det premie til den som har svart mest riktig gjennom hele kalenderen uten å vinne noe - altså talent og ikke flaks. Så her er det bare å stå på. Meh - og det forteller du dagen etter at fristen for første ("nulte"?) oppgave er over? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva gjør dere når mange har svart alt riktig? Trekker? --> flaks.... Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Konkurransen eksisterer vist ikke, den burde vel fjernes da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du har bare vært for treig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg