audunms Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Rask og brukervennlig, men mangler tjenester. Les mer Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så morrosamt ut dette WP7 OS'et, så jeg har ønsket meg en Mozart til jul. Virker som den er litt mer solid. Så får vi se da, hvordan dette utarter seg. Spesielt interesant er muligheten for XNA programering på kryss av WP7, 360 og PC. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 På første side i anmeldelsen står det at den har 4 tommer skjerm, men på siste side står det at den har 3,8 tommer. Så hva er riktig? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er kun en mobil (to egentlig) som er interessante. Den ene er Omnia 7 og den andre er Dell Lightning (husker ikke det endelige modellnavnet de havnet). Røkkelet fra HTC er en skam i mine øyne. Plast og ekkelt design i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
audunms Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Hei, takk for tilbakemeldinger. Trophy har 3,8 tommers skjerm, feilen er rettet nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Likte bildet der klokken vises Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å lansere en multimediatelefon i 2010 med 8GB lagring (som går ekstremt fort), uten mulighet for ekstra kortplass virker ikke særlig gjennomtenkt. Ellers så vi jeg si at telefonen virker meget interessant på flere områder. Enn om Microsoft har gjort en stor tabbe ved å lansere en telefon uten å ha innholdstjenestene tilgjengelig. Flere ting som virker litt korttenkt ved denne telefonen. Eller så var utformingen pen, samme er WindowsPhone7. Dette kan bli bra, når alt er på plass. Har tro på WindowsPhone! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å lansere en multimediatelefon i 2010 med 8GB lagring (som går ekstremt fort), uten mulighet for ekstra kortplass virker ikke særlig gjennomtenkt. Ikke bare denne som sliter med det fra HTC. En kompis har en Desire og har plassproblemer som bare det fordi ikke alle apps kan installeres på minnekortet, så internminnet er fullt.... Har forøvrig ikke mye til overs for WP7, selv om jeg ikke har testet det selv og det er basert på screenshots. Det skyldes allikevel mye at jeg bruker en hel del "spesielle" produktivitetsprogrammer på iPhone som gjør at selv en Android-telefon ville blitt for mye leketøy og for lite produktivitet i forhold, pga manglende apps. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å!? Jeg trodde dette var endret/oppgradert i siste versjon av Andorid, altså at man kunne legge de applikasjonene man ønsket enten i internminne på telefonen eller på eksternt minnekort. Hmm. Må sjekke opp. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du kan legge over så og si alt, men selv om du legger appen over på minnekortet vil den alltid trenge å lagre "data" på internminnet. Alt fra noen KB til flerfoldige MB. Noe som sakte, men sikkert spiser opp internminnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Han kjører såvidt jeg husker 2.2. Leste på nett (mange som har samme problem) at det er apputgiveren som bestemmer om det skal inkluderes kompatabilitet med minnekort. Går ut fra det må støttes av appen for å takle tilfeller hvor kortet fjernes. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Var det et tilfeldig klokkeslett dere valgte til det bildet der? Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Samme terning.k som desire Z?? skjønner dere ikke helt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg