L4r5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ett lite matnyttig innlegg fjernet. Reaksjon kan sendes på PM eller til [email protected] Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ett lite matnyttig innlegg fjernet. Reaksjon kan sendes på PM eller til [email protected] LARS er blitt MOD! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Vi har Facebook på skolen.. Nesten alle i klassen min bruker det hele tiden, noe som er helt patetisk. Jeg går Elektro og vi repeterer endel, mesteparten sier de kan det som læreren sier men når vi har prøver o.l sitter alle som spørsmåls tein. Itillegg så ligger de andre i klassen både 2 og 3 oppgaver bak meg, altså oppgaver som tar tid. De sier dette er fordi jeg er smart men... Når jeg startet på skolen her så kunne jeg absolutt ingenting, det sier vell endel.. Facebook kan du bruke når du er hjemme, synest ikke hele verden trenger å vite hva du gjør på mens du er på skolen.. Du er sikker på at du ikke har sitti på face i timene....? Back to topic: Selvom du syns det er patetisk, så kan vel folk sitte på facebook? Skader det deg at de sitter på FB i timene..? Men jeg gidder ikke sånn moralpreken. Det jeg spør om er hvordan man kommer seg inn på Facebook, ikke hvorfor ikke skal sitte på FB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå