Metsuni Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har fått tilbud om arbeid på skoleoppgaver.no som forfatter. Betaler ganske greit, emn er litt usikker når det gjelder etikk. Det er jo tross alt juksing det er snakk om. Kan jeg komme i problemer med å jobbe der eller er det lovlig? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 nei du vil nok ikke få problemer, ettersom det ikke er du som jukser, dere bare gir ett tilbud til ett marked som helt klart finnes, akuratt som med trimpotter til mopeder, ikke lov og trimme mopedene, men det er helt klart lov og selge utstyret, og markedet finnes, men det etiske er en helt annen sak Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du kunne ikke istedenfor bare skrive "Jeg har fått tilbud om arbeid som forfatter på ett nettsted som selger skoleoppgaver til elever. De betaler ganske greit.."? Snikreklame. Det er neppe ulovlig, utover at studenter på høgs/univ. kan bli utvist og miste retten til studieplass ved alle studieinstitusjoner i Norge i ett helt år dersom de blir tatt i fusk. Det kan gi store konsekvenser for de som bruker tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå