Vifteron Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Finn en DV-kamera med analog video-inngang. Ta opp videoen på dv-kamera. overfør Video fra dv.kamera til pc. Rediger filmen og brenn det på DVD Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Eller overfør direkte til pc med en analog tilkobling, men jeg fik bedre resultat gjennom en dv-videokamera. Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Ja, valget falt på en Panasonic E50..... da er spørsmålet ang. DVD-R cder her..... Er Datawrite DVD+R plate 4,7GB og Verbatim DVD+R plate 4,7GB, som begge er i spindle gode DVD-R cder? jeg mener, holder det samme kvalitet som 5 pakker med DVD-R cder fra Sony? Mhv... Rune D Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 I utgangspunktet er det ikke samme kvalitet på Datawrite platene som Verbatim og Sony. Verbatim og Sony platene er det mest sannsynlig at kan spilles av på en stasjonær DVD spiller, mens på Datawrite platene kan du oppleve at en spiller ikke vil ta dem. Denne forskjellen er størst på DVD-R, men jeg har også opplevd det på +R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå