erov Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Håper det er noen mobil-nerder her som kan hjelpe meg (uten at jeg må levere inn tlf til rep osv osv...) Jeg skulle oppdatere min Samsung Galaxy S til Froyo gjennom Samsung Kies (as you do). Programmet holdt på og fiksa og ordna og gav etterhvert beskjed om at pc'en måtte restarte for at "de nye innstillingene skal tre i kraft" (bla bla bla). Nå ble pc'en svart (windows startet ikke igjen) og skjermen på mobilen var sterk neon-grønn. Maskinen stod stille med svart skjerm (men vifta jobbet for harde livet) og reagerte ikke før jeg dro ut usb'en til datamusen min (skulle flytte pc'en - er dette jeg er redd jeg har gjort "feil" siden Kies ba om at jeg ikke skulle ha noen andre enheter tilkoblet maskinen, men hallo - datamusen er vel grei? Eller?) Når jeg da kommer inn i Windows igjen får jeg beskjed av Windows om at "enhetsoppdatering mislykket". Når jeg åpner Kies får jeg beskjed om at oppdateringen mislyktes og recovery trengs på mobilen. Men nå finner ikke Kies mobilen min! Mobilen min vil ikke slå seg på. Alt jeg har på skjermen er en "tegning" av en mobial som er koblet til en data men med et trekantskilt med utropstegn på midten av tilkoblingen. Så det er ganske tydelig at noe er galt! Er det noe jeg kan gjøre?? Værsåsnill og hjelp meg raskt! Evig takknemlig! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Var det en offisiell oppdatering? Har du Skype eller MSN? Det er mye lettere å hjelpe over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå