Gå til innhold

Betente underarmer og oevelser

Anbefalte innlegg

Det har seg saann at begge underarmene mine er betente, saa jeg maa ta det mest mulig med ro. Noen som har oevelser som ikke belaster mye underarmer?

Noen som har oevelser jeg kan gjoere hjemme? Hele kroppen... Har ikke tilgang til studio paa en liten stund, og vil komme i form, og bli enda sterkere!

Fant ut at hammercurl med ikke alt for mye vekt funker uten at jeg faar vondt, og det motsatte der jeg holder over hodet bak paa ryggen for aa trene triceps.

Kan noen vaere saa snill aa gi meg noe oevelser? Skulle gjerne faatt en sterkere mage og rygg, men vil ha tykkere armer ogsaa. Vil ikke ta crunches (hoert det gjoer noe med festet til hoftene slik at magen presses framover?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har seg saann at begge underarmene mine er betente, saa jeg maa ta det mest mulig med ro. Noen som har oevelser som ikke belaster mye underarmer?

Noen som har oevelser jeg kan gjoere hjemme? Hele kroppen... Har ikke tilgang til studio paa en liten stund, og vil komme i form, og bli enda sterkere!

Fant ut at hammercurl med ikke alt for mye vekt funker uten at jeg faar vondt, og det motsatte der jeg holder over hodet bak paa ryggen for aa trene triceps.

Kan noen vaere saa snill aa gi meg noe oevelser? Skulle gjerne faatt en sterkere mage og rygg, men vil ha tykkere armer ogsaa. Vil ikke ta crunches (hoert det gjoer noe med festet til hoftene slik at magen presses framover?)

http://en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio

Her er en øvelse som kanskje er for viderekomne, men som passer utmerket til folk i din situasjon

Lenke til kommentar

Tipper du har brukt bicepscurlsøvelser med rett stang, og gjerne kanskje også mye vekt. Dette kan i mange tilfeller gi senebetennelse i senene på undersiden av underarmene. Kutt ut armøvelser et par ukers tid, og kjør heller overarmsøvelser med EZ-stang, evnt. hanteløvelser med 45 eller 90 graders vinkel på grepet.

Lenke til kommentar

Kom faktisk naar jeg startet med amerikansk fotball her i USA. I Norge spilte jeg receiver og corner, i USA ble jeg flyttet til defensive end pga jeg hadde blitt en del stoerre siden jeg spilte i Norge, og gikk bra som linje, saa jeg brukte armene mye for aa dytte og holde spillet innenfor meg kan man si, og man faar mye belastning naar folk kommer i full fart, og jeg bruker arma som aldri foer.. Saa har jeg i tillegg kjoert litt mye vekt, i forhold til hva underarmene har taalt. Takk, skal proeve ut det du sier. Armene er forresten litt bedre igjen.. Holdt de rolige i ca. en uke, og hugget og baert mye ved i det siste for fam-en her, saa virker som om jeg har faatt styrket underarmene litt for aa vaere aerlig, for de foeltes plutselig mye bedre etter det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...