Lodottis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 1.-23. Desember= Null og niks (+glede seg til 24.) 24. Desember= GRAN TURISIMO 5 :D Får ingenting i kalender, får heller GT5 i en stor pott på morgenen på julaften Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 The one and only, 5-kroners sjokoladekalender! Alt annet er tull Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Etter 15 år med gavekalender for min del, sitter jeg nå igjen uten noen form for kalender. Ettersom mine to brødre har flyttet ut av huset i år blir det ikke annet enn en pengesum på en tusenlapp på julaften istedenfor pakkekalender. Var enkelt for modern å kjøpe inn gaver siden vi fikk det samme alle tre, men med bare meg hjemme er det ikke stor vits. Ellers holder jeg meg til julekalenderne på norske nettsider Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Pakkekalender, Kong Haakon sjokoladekalender fra Freia og 8 Flax Julekalendre... :!: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kun sjokolade her i gården. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har ikke juleskalender Men jeg fikk en sjokolade i klassens kalender :w00t::w00t: 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har Pondus sjokoladekaleder og klikka max på lørdag den 4. Det var ingenting.... INGENTING, eller jo, det var en vits, men ikke en sjokolade i kalenderen. Noen som opplevde det samme? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Oi shit! Kalender har jeg glemt i år.. Det må fikses imorgen! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Flax Kalender Har vunnet 10 kroner..såååå..har i hvertfall vunnet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Men totalt sett så er du fortsatt under med 40 kroner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå