Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er det flere enn meg som har skaffet seg en julekalender? Bestemte meg for å bestille en alternativ "kalender" på looneystuff.com. Jeg bestilte "Assorted american chocolates" dvs 24 forskjellige amerikanske sjokolader. En for hver dag. Dere? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Aekta Nordisk Julkalender har jag. En saadan med billig julchoklad. Kostar bara 25 Kronor. Jag kommer nog aeta upp all choklad innan Jul Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Haha! På Rema 1000 i Norge har de en til 8,90 kroner. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg går på universitetet og bor sånn 11 timer med tog unna familien. - Fikk pakkekalender av mamma i posten - Fikk skrapekalender av mormor - Fikk skrapekalender av foreldrene til kjæresten - Fikk sjokoladekalender av foreldrene til kjæresten - Fikk skrapekalender av hunden min Jeg er som et lite barn. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Flaxkalender. For håpe jeg vinner noe. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har ikke julekalender! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har fått pakkekalender av mamma i 18 år nå, så satser på at hun holder tradisjonen oppe det 19. året Kanskje på tide å vokse opp? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Mamma er godt i gang med å lage pakkekalender som jeg deler med søstrene mine (gave hver tredje dag med andre ord). Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg går på universitetet og bor sånn 11 timer med tog unna familien. - Fikk pakkekalender av mamma i posten Jeg er som et lite barn. Hehe. Jeg har samme greia. Jeg er stolt av å være en mammadalt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fikk sjokoladekalender av farmor og satser på at det blir pakkekalender i år også. Kan jo ikke stoppe med det bare fordi jeg er 18. Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 En overpriset Kinderkalender og Flax kalender. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ingen. Eg treng kinderkalender. Nokon som veitt kor eg får tak i det i Stavanger? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Ingen. Eg treng kinderkalender. Nokon som veitt kor eg får tak i det i Stavanger? Rema 1000, Kiwi, Meny, Rimi og Ultra. Alle hadde det her hvertfall. Selv 7-eleven. Unngår du Coop Prix skulle du finne det raskt. Noen er dyrere enn andre. Rema selger for 160, Meny for 240 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Aha! :!: Var på prixen eg sjekka. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dette blir første året mitt uten gavekalender. Føles helt jævlig å bare sitte her med Donald-kalenderen og en drøss med nettkalendere. Hadde jeg bare spist snop, hadde jeg vel kjøpt meg sjokoladekalender eller noe sånt ... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Aha! :!: Var på prixen eg sjekka. Hehe, lol. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Rimi hadde heller ikkje. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Åh. Men prix og rimi er jo billigbutikker. Prøv litt mer velassorterte butikker som ica, meny og ultra. Lenke til kommentar
Diamanten Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pakkekalender, Kinder-kalender og Disney-sjokoladekalender! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ica hadde ikkje. God damn it. Skal få sjekka meny og. Har forøvreg skaffa ein haribo-kalender og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå