surtei Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei, har det sånn at jeg studerer i det store utland, og har i den forstand ikke tenkt på adventskalender eller noe sånt koselig til madammen før no. Da tenkte jeg at jeg skulle samle sammen en masse fine romantiske setninger og fraser jeg kunne sende til henne hver dag. Kommer hjem til denne skjønne jenten om en 3 ukers tid, så dette kan på en måte være en liten oppbygning. Men jeg trenger hjelp fra dere gode forumvenner til å komme med forslag. Ett eksempel: One more day being without you means one day closer to being with you. Alle forslag tas hjertelig imot Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Likte ideen Synd det ikke var særlig med forslag. Kommet i gang eller? "Jeg elsker deg mer idag enn igår, men ikke så mye som imorgen" eller... du kan egentlig bare sjekke ut denne siden: http://www.webland.no/sitater/View.asp?searchType=Category&CategoryID=80 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Hehe, nei kom vell aldri i gang.. Får vell ta det igjen til neste år? Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Åja, heh Du får gjøre det! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Aw! Veldig fin idé. =) Hadde blitt rimelig glad om typen min hadde gjort det samme. - Du er ekstra fin når du smiler - Du gjør hverdagene mine bedre - Det lyser i rommet med en gang du kommer inn - Du er det første og siste jeg tenker på når jeg står opp og legger meg osv Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aldri forsent å starte da mann! GIve it a go : ) Start den 12.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå