tessen Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hei! Fant i farten ingen after ski tråder her på forumet, og syns derfor det er på høy tide med en tråd, da vi er på full fart inn i after ski og hyttesesongen. Hva foretrekker du og ha på deg om du skal på after ski? Eller på hytteturen med gode venner? Selv syns jeg det er perfekt å bruke det man har på seg i bakken, og bare skli elegant ned til after skien og sette utstyret utenfor og gå inn og kjøpe seg noe godt å drikke! Men, forutsatt at man etter å ha tatt en dusj på hytta, skal fortære en middag og ned på after skien / bar / utested / disko i skibyen igjen, hva ville du tatt på deg? Selv ville jeg som nevnt, kjørt i skiutstyret rett på afterskien, og ganske gått for jeans og en ullgenser (f.eks. samsøe & samsøe sine) senere på kvelden! Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Rett etter skituren (Står på snowboard eg ) så ville eg brukt skiklærne som eg hadde på meg i bakken. Om eg skal ned til hytta for f.eks å dusje som du sier så ville eg nok ha skiftet til varme klede, men skiutstyret ligger igjen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Synd at Lyle and scott skal vær så forferdelig synlige, hadde gjort seg med en mindre prangende logo. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hadde gjort seg uten logo. Passer overhode ikke inn på de plaggene. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 L&S logoen ser fullstendig malplassert ut der. De burde vurdere å endre fargen ut ifra fargen på genseren. Og gjøre den mindre. Jeg liker dette. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Når vi først er inne på knitwear, noen som har en Norwegian Sweater fra LL Bean? Har lyst på en, men det er uaktuelt om den klør så mye som det ser ut til at den gjør. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 L&S logoen ser fullstendig malplassert ut der. De burde vurdere å endre fargen ut ifra fargen på genseren. Og gjøre den mindre. Jeg liker dette. Enig. Logoen ser malplassert ut. Kva med Fleece? Funker det også, men Ull er ikke tull Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Når vi først er inne på knitwear, noen som har en Norwegian Sweater fra LL Bean? Har lyst på en, men det er uaktuelt om den klør så mye som det ser ut til at den gjør. Jeg har bestilt en. .Har òg bestilt en fisherman cable knit med rollneck. Strikkegensere skal klø, det er en del av kosen Endret 2. desember 2010 av Jude Quinn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Kos eller ikke kos, den blir ikke brukt om den klør hos meg. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Joggebukse, hjemmestrikkede sokker og genser, samt ei Carlsberg og Risk. 2 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Kos eller ikke kos, den blir ikke brukt om den klør hos meg. Ta på deg en skjorte under!! På afterski har jeg på meg skiklær, ser ikke poenget i å skifte til noe annet. Er som regel i bakken hver dag når jeg på fjellet! På hytta/kvelden foretrekker jeg nikkers Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Kos eller ikke kos, den blir ikke brukt om den klør hos meg. Ta på deg en skjorte under!! Takk gud for at jeg kjenner en så intelligent person som deg! Lol. Jeg vet bare med meg selv at den kommer til å bli lite brukt om den klør, og da er det unødvendig å kjøpe den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Kos eller ikke kos, den blir ikke brukt om den klør hos meg. Ta på deg en skjorte under!! På afterski har jeg på meg skiklær, ser ikke poenget i å skifte til noe annet. Er som regel i bakken hver dag når jeg på fjellet! På hytta/kvelden foretrekker jeg nikkers Nikkers er notert på ønskelisten til jul. Håper jeg får en, ellers må jeg vel ut å handle etter jul. Ellers går jeg som oftest i de samme plaggene på hytta som jeg gjør hjemme. Og afterski er afterski, da går man i klærne man har hatt på i bakken/ute på tur. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Joggebukse, hjemmestrikkede sokker og genser, samt ei Carlsberg og Risk. Brettspill er desverre forbudt ved de fleste afterski's her i landet. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Brettspill er desverre forbudt ved de fleste afterski's her i landet. Får håpe at Brettspillpolitiet ikke finner ut det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Var i Ischgl forrige vinter. Da festet folk som gærne i skistøvler og hele pakka. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå