Gå til innhold

Det perfekte after ski og hyttetur antrekket?


tessen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fant i farten ingen after ski tråder her på forumet, og syns derfor det er på høy tide med en tråd, da vi er på full fart inn i after ski og hyttesesongen.

 

Hva foretrekker du og ha på deg om du skal på after ski? Eller på hytteturen med gode venner?

 

Selv syns jeg det er perfekt å bruke det man har på seg i bakken, og bare skli elegant ned til after skien og sette utstyret utenfor og gå inn og kjøpe seg noe godt å drikke! :)

 

Men, forutsatt at man etter å ha tatt en dusj på hytta, skal fortære en middag og ned på after skien / bar / utested / disko i skibyen igjen, hva ville du tatt på deg?

 

Selv ville jeg som nevnt, kjørt i skiutstyret rett på afterskien, og ganske gått for jeans og en ullgenser (f.eks. samsøe & samsøe sine) senere på kvelden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi først er inne på knitwear, noen som har en Norwegian Sweater fra LL Bean? Har lyst på en, men det er uaktuelt om den klør så mye som det ser ut til at den gjør.

Jeg har bestilt en. :).Har òg bestilt en fisherman cable knit med rollneck.

 

Strikkegensere skal klø, det er en del av kosen

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Kos eller ikke kos, den blir ikke brukt om den klør hos meg.

 

Ta på deg en skjorte under!!

 

Takk gud for at jeg kjenner en så intelligent person som deg!

 

 

 

Lol.

 

 

 

Jeg vet bare med meg selv at den kommer til å bli lite brukt om den klør, og da er det unødvendig å kjøpe den.

Lenke til kommentar

Kos eller ikke kos, den blir ikke brukt om den klør hos meg.

 

Ta på deg en skjorte under!!

På afterski har jeg på meg skiklær, ser ikke poenget i å skifte til noe annet. Er som regel i bakken hver dag når jeg på fjellet! På hytta/kvelden foretrekker jeg nikkers

Nikkers er notert på ønskelisten til jul. Håper jeg får en, ellers må jeg vel ut å handle etter jul.

Ellers går jeg som oftest i de samme plaggene på hytta som jeg gjør hjemme.

Og afterski er afterski, da går man i klærne man har hatt på i bakken/ute på tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...