jonas9191 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei. Jeg er en gutt på 19 år som har et lite hudproblem. Huden min er faktisk ganske i god stand, jeg har bare ett problem. I kinnbeina er jeg forholdsvis mye rødere enn hakeparti og resten av trynet. Vil nok si at det er 3-4 kvadratcentimeter forholdsvis røde flekker på hvert kinn. Dette irriterer meg, for det ser ikke veldig bra ut. Kan noen her inne fortelle meg hva som er det lureste å gjøre. Sminke? Krem? Jeg er villig til å gjøre hva som helst, det gjør meg splitter pine gal. Har generelt lite peiling på mote&velvære ellers. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kanskje du har rosacea? Vansklig å si, men om det er det kan kanskje legen din hjelpe om du ikke er imot å gå på antibiotika en stund. Lenke til kommentar
jonas9191 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg tviler sterkt på det, for det er ikke snakk om svært røde flekker, eller flekker som irriterer huden min. Fargenyansen er vel noe slik: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Besøk legen. Han vil eventuelt sende deg til en hudlege, men du får uansett mest sannsynlig et svar. Det behøver heller ikke se og føles så ille ut for å være noe å behandle. Men det kan så klart være kosthold også. Endret 30. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
jonas9191 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Har generelt bra kosthold, trener masse. Løfter 110kg benk. Drikker melk kver dag. Er ofte ute, drikker annenhver helg. Om det ikke er et medisinsk problem, hvilket hudprodukt vil dere anbefale for å "gjemme" flekkene? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tviler paa at det har noe aa si hvor mye du benker, men ville nok anbefalt aa gaa til legen en tur, ja. I mellomtiden kan du snike deg inni skapet til mor og se om hu har noe som kan dekke over, hvis det er sjenerende 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg lukter anabole steroider ....... Nei, helt seriøst: Dra til legen, det verste som kan skje er at du ikke får en resept på noe. Å dekke over kan du gjøre med en concealer (finnes stifter f.eks.), men det beste må jo være å få kvitt det. Du kan jo også poste et bilde, det hjelper litt det. Endret 30. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dra til en hudpleier, og hør han/hennes mening. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det ikke dette som kalles røde roser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå