Hr Kotelett Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hva slags commando må jeg skrive i quake1 consolen for å flere en 4 spillere inn?? Det står at jeg kan lese det i "techinfo.txt" filen men den filen har jeg ikke Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Kommandoen er "maxplayers X" der X er antall spillere. Jeg kan sende deg en oversikt over alle kommandoene i .doc format hvis du vil ha den. Den er ca. 60K zippet. -Kvakko Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 hvordan skru på fps og skru av v sync i quake 1 og 2? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Vsync er vel ikke noe man kan styre fra quake med skjermkortet? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 ja, noen som vet hvordan man skrur på FPS i quake 1? QUAKE1 RULER!!! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg kan trykt fortelle deg hvor mange fps du har i quake 1 hvis maskina di er mindre en 5 år gammel; svaret er MERE EN NOKK! Kjører du glquake i tillegg skal du slite for å få det til å hakke :wink: Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Ja takk Kvakko jeg kunne trengt non commmandoer i quake1.. en del av de funker vel i q3 og prøvde q2 i dag men det er det største dritet jeg har spilt på lenge mailadressen er [email protected] på forhnd takk Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Jeg tror ikke det er noen måte å få quake til å vise fps kontinuerlig, men du kan finne ut sånn ca. hvor mange fps du har ved å bruke "timedemo X" hvor X er navnet på demoen, eksempelvis "timedemo demo2" som er den mest brukte når det gjelder å finne fps i quake. Ellers kan du bruke kommandoen "timerefresh". -Kvakko Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Man kan jo bruke "timerefresh" da.... men det er litt kunstig. jeg har vært oppe i ca 800fps :smile: I'm the ultimate quaker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå