Techpoint Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som kan komme med noen tips her? Trenger skjermkort (ett eller flere) som kan gi meg 4 skjermutganger, vga eller dvi. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Om du har plass til to skjermkort skulle det ikke by på problemer... Hvilke hovedkort har du? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Trenger alle å virke på likt? HD68x0 har iallefall nok skjermutganger Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Alle må virke samtidig ja, skal vise 4 forskjellige bilder. Hovedkortet er ett Asus P5B Deluxe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mener å ha lest at HD68x0 har støtte for flere enn 3 skjermer, men mulig at du må opp på SIX versjonen av HD5870.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mener å ha lest at HD68x0 har støtte for flere enn 3 skjermer, men mulig at du må opp på SIX versjonen av HD5870.. 68xx støtter seks skjermer. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Sjekket opp ett par av disse, som støttet 4 skjermer, men var jo veldig lite informasjon om hvilke signal man kan kjøre. Glemte å nevne at jeg helst skal ha 4 stk vga signaler, så regner derfor med å måtte bruke en eller annen form for omformer på utgangene, men fikk vite at enkelte skjermkort ikke lenger støttet vga signalet. Så hvis ikke disse skjermkortene støtter dette må jeg enten gå for en annen løsning eller rett og slett kjøpe 8 nye lcd'er, og det blir jo fryktelig billig Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal det brukes til GPU-heavy arbeid? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Skal det brukes til GPU-heavy arbeid? Nei, det er nok neppe særlig krevende. Bare software som viser liveresultater på diverse skjermer. Jeg brukte ett pny quadro kort før, men dette har tatt kvelden, så må finne en erstatning for dette. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noe i veien med å bruke 2 billige kort som støtter 2 skjermer da? HD 5450 elns? Koster ikke mer enn 3-400kr. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Noe i veien med å bruke 2 billige kort som støtter 2 skjermer da? HD 5450 elns? Koster ikke mer enn 3-400kr. Så lenge jeg kan få ut 4 x vga fra 2 slike så holder det sikkert i massevis skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå