Gå til innhold

Gammel vs ny prisguide

sinnaelgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke får svar så er det fordi ingen kan eller vil svare. Det er selvsagt ingen tvang til å måtte svare så du har ingen garanti for svar.

Å poste et spørsmål i feil tråd med vilje fortjener egentlig sletting. Det skaper mye kaos og misnøye på forumet.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke får svar så er det fordi ingen kan eller vil svare. Det er selvsagt ingen tvang til å måtte svare så du har ingen garanti for svar.

Å poste et spørsmål i feil tråd med vilje fortjener egentlig sletting. Det skaper mye kaos og misnøye på forumet.

hvis du mer at jeg har postet den feil med vilje så er det feil.

noen ganger er man faktisk usikker på hvor det passer å legge inn slike poster, andre ganger gjør man det ubevist som denne gangen

nå er prisguiden en såpass "viktig" del av hardware at man forventer også at de som har utviklet den fra tid til annen kan forklare oss utålmodig , irriterte brukere hva som skjer.

så vi forlanger ikke svar , men forventer at noe tar sitt ansvar og svarer

Lenke til kommentar

Jeg har rapportert inn flere feil i prisguiden og bedt om svar, men har enda ikke fått noen(lenge siden jeg rapporterte sist), jeg har også sendt melding til en av de som holder på med prisguiden, men fortsatt ikke fått svar.

Så strengt tatt, så ville ikke jeg vært for optimistisk :).

Lenke til kommentar

Jeg har rapportert inn flere feil i prisguiden og bedt om svar, men har enda ikke fått noen(lenge siden jeg rapporterte sist), jeg har også sendt melding til en av de som holder på med prisguiden, men fortsatt ikke fått svar.

Så strengt tatt, så ville ikke jeg vært for optimistisk :).

det er fint at jeg har flere med på laget :roll:

til harvare sin prisguide politikk : :sleep2:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...