Gjest Be jente på juleball? Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei, egentilg er det ikke lov å be folk på juleball fordi det er skal være tilfeldig trekning så alle får en partner. MEN hvis man vil, og begge er enige så kan man kontakte lederen av ballkomitèen og spørre om de kan være sammen, såvel at vedkommende jente også vil. Det er 2 jenter jeg har lyst til å be ut. Begge er gode venner av hverandre. Jeg kan jo bare be èn. Problemet er at jeg ikke vil bli sett på som player, og for all del ikke desperat hvis jeg spør begge og de får vite det. Vet at det er mange forskjellige måter å spørre på, som betyr det samme, men gir forskjellige svar tilbake. Hva tenker dere om at det er 2 jeg liker? Skal jeg be begge? Èn? Hvordan unngå stemplet player/desperat? Når er det riktig tid å spørre? I friminuttet når hun er MED venner eller UTEN? MED viser jo såklart selvtillit, men det kan bli kleint hvis hun avslår eller ikke vil svare rundt disse. Det er også fordeler å gjøre det uten noen i nærheten også? Det er så mye mere jeg kunne skrivd. Men spørsmålet er jo det jeg har skrevet over. Og jeg trenger vel ikke å fordype det. Har ikke noe nært forhold til noen av de jentene. Men vil uansett. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sorry, ble litt feil av Nicket og overskriften. Kan MOD rette det opp? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) bare spør, før noen andre gjør det, neste gang du ser henne? Altså, første jenta som du ser av de to velger du Endret 30. november 2010 av Gabbe Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Wtf. Slutt å oppfør deg som en jævla jente. Dra den du har mest lyst til å gå med til siden og spør om hun vil gå med deg på ballet. Sier hun nei, så gjør du tilsvarende med hun andre jenten. Sier hun også nei, så får du bare ta det du får på trekningen. Ingen kommer til å le av deg om du "mislykkes". De som i så fall ler gjør det bare fordi de usikre på seg selv. Du viste baller, men klarte det ikke denne gangen. Tough love, men kanskje det går neste gang. Jentene kommer i alle fall ikke til å legge mindre merke til deg. 5 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Problemet er jo fordelene og ufordelene ved å spørre når andre er der, og alene. Hvem slår hvem her av de to? Problemet er jo fordelene og ufordelene ved hvordan jeg spør. Hvem slår hvem her av de to? Har ikke noe problem med å få avslag. Men som sagt, de to har nærkontakt selv som venner. Så å bli stemplet som player/desperat er enkelt? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vet du forskjellen på player og desperat egentlig? Enkelte kan sikkert hevde at du er desperat, men det er du da ikke. Du gidder ikke å nøye deg med hvilken som helst ugle og tar derfor saken i egne hender. Det er for meg en helt legit grunn til å spørre både en, to og tre jenter. Det er bare at folk på ungdomsskolen/vgs fortsatt er litt usikre på seg selv og ser på det som kleint at noen bryter med den sosiale normen. Hadde du forøvrig vært en player så ville damene spurt deg, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Velg den du liker best og spør henne når det ikke er noen andre tilstede. Får du avslag hos hun første er det bare å spørre den andre jenta også. 1 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå er det slik at det trekkes 100% tilfeldig hvem man skal være med. Men det er bare den man skal sitte på bord med å danse 2 danser med. Resten av kvelden går til fritt spill. Så av 100 folk på trinnet ca. Så er sjansen liten. Derfor spør jeg: Hva skal jeg gjøre videre på skoleballet/nyttårsballet når det er fritt frem? Hva ville du gjort? PS. Begge jentene vet jeg liker dem :-( ! Trist... Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå er det slik at det trekkes 100% tilfeldig hvem man skal være med. Men det er bare den man skal sitte på bord med å danse 2 danser med. Resten av kvelden går til fritt spill. Så av 100 folk på trinnet ca. Så er sjansen liten. Derfor spør jeg: Hva skal jeg gjøre videre på skoleballet/nyttårsballet når det er fritt frem? Hva ville du gjort? PS. Begge jentene vet jeg liker dem :-( ! Trist... I en tråd handler det om (over her ett sted) hva som skjer hvis jenter vet hva guttene føler... Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nå er det slik at det trekkes 100% tilfeldig hvem man skal være med. Men det er bare den man skal sitte på bord med å danse 2 danser med. Resten av kvelden går til fritt spill. Så av 100 folk på trinnet ca. Så er sjansen liten. Derfor spør jeg: Hva skal jeg gjøre videre på skoleballet/nyttårsballet når det er fritt frem? Hva ville du gjort? PS. Begge jentene vet jeg liker dem :-( ! Trist... I en tråd handler det om (over her ett sted) hva som skjer hvis jenter vet hva guttene føler... Nå er det 100% sikkert at mange vet det. Enda større problem? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg får litt Wendilo (eller hva han nå het) vibber av denne tråden. 3 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei, egentilg er det ikke lov å be folk på juleball fordi det er skal være tilfeldig trekning så alle får en partner. MEN hvis man vil, og begge er enige så kan man kontakte lederen av ballkomitèen og spørre om de kan være sammen, såvel at vedkommende jente også vil. Det er 2 jenter jeg har lyst til å be ut. Begge er gode venner av hverandre. Jeg kan jo bare be èn. Problemet er at jeg ikke vil bli sett på som player, og for all del ikke desperat hvis jeg spør begge og de får vite det. Vet at det er mange forskjellige måter å spørre på, som betyr det samme, men gir forskjellige svar tilbake. Hva tenker dere om at det er 2 jeg liker? Skal jeg be begge? Èn? Hvordan unngå stemplet player/desperat? Når er det riktig tid å spørre? I friminuttet når hun er MED venner eller UTEN? MED viser jo såklart selvtillit, men det kan bli kleint hvis hun avslår eller ikke vil svare rundt disse. Det er også fordeler å gjøre det uten noen i nærheten også? Det er så mye mere jeg kunne skrivd. Men spørsmålet er jo det jeg har skrevet over. Og jeg trenger vel ikke å fordype det. Har ikke noe nært forhold til noen av de jentene. Men vil uansett. DA PRØVER VI PÅ NYTT: Man trekker en lapp, og velger en man skal være med i 1 av 4 timer. Hva skal skje videre. Når begge jentene vet jeg liker dem. Videre de neste 3 timene hvor man bare chillern? Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Slutt å oppfør dere som unger å hjelp meg! Er det ikke det dere gjør med alle andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Spør den du liker mest, psykisk eller fysisk. Er ikke verre enn det. Tenk på andre som ikke har sjangs på jenter i det hele tatt, så sitter du her å syter om hvem av de kun skal ha? Du er en pyse, vær litt mann, det går nok fint. Endret 4. desember 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Spør den du liker mest, psykisk eller fysisk. Er ikke verre enn det. Tenk på andre som ikke har sjangs på jenter i det hele tatt, så sitter du her å syter om hvem av de kun skal ha? Du er en pyse, vær litt mann, det går nok fint. Jeg er den som ikke har sjangs på jenter. Men nå er det bare 1 av 4 timer jeg ikke kommer til å være med hun på FEBRUAR-ballet. Men uansett. JEG DRØMTE I NATT! Litt rart egentlig. Men målet mitt er jo faktisk å få kysset henne. SÅ jeg drømte at når jeg var med hun ett sted med lite folk. La oss si jeg ''tilfeldigvis'' møtte henne på andre siden av bygningen (skolen) der veldig få er, og det er jo Disco, så det er jo delvis mørkt. Da drømte jeg bare at jeg gikk inn for kysset. Uavhengig av om jeg kjenner hun eller ikke. Det å kysse hun er målet. Så å bare gjøre det ville vært noe. Uansett så vet hun og hun andre at jeg liker hun. Så har ett problem da begge har omvendt katagori av meg. De gangene jeg har drømt hva jeg skal gjøre, så har det delvis funket. Men fungerer det nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du gjør det du føler du vil. Og hvis du har sånn nogen lunde god kontakt med to jenter mener jeg du har sjangs på jenter. Vil du gå inn for ett kyss,gjør det. Bare se gjerne etter tegn på hvordan hun reagerer hvis du f.eks er litt ett innpå hun. Ønsker deg lykke til og gjør det du føler for. Om det går bra eller dårlig kan du uansett tenke tilbake på at du hvertfall prøvde. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg visste ikke at Wendilofyren hadde en bror.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg visste ikke at Wendilofyren hadde en bror.. Han har visst ganske mange.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg visste ikke at Wendilofyren hadde en bror.. Han har visst ganske mange.. Alle går i tiende, og liker to jenter hver også 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå