Gjest Kalle Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei. Er en gutt på snart 16 som aldri har hatt et forhold. Sitter vedsiden av en jennte på skolen som stadig skal ta på meg. Hun sier også mens hun flirer hvor stygg hun syns jeg er. Hun skall også altid ha hadeklemer av meg og trenger seg veldig på meg i friminutene. Lurer på om det er noe sjans for at hun liker. Jeg liker hvertfal henn men hun vet det ikke. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er bare å spørre rett ut i et friminutt: "Vil du knulle?" 2 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hun sier også mens hun flirer hvor stygg hun syns jeg er. Lenke til kommentar
EddieVanHalen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det jenter pleier å gjøre når de er intressert i noen, er å si akkurat det du snakker om her... Hvis hun skal ha hadeklemmer, smiler til deg i blant (prøv å møt øyekontakt med henne), og gjør det du sier, så tror jeg det er en liten flørt som er ute å går ja 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når hun gir deg neste hadeklem, så klem henne litt lengre enn vanlig og se hvordan reaksjoner du får. Hun sier også mens hun flirer hvor stygg hun syns jeg er. Prøv å se lei deg ut neste gang hun sier dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå