sixtysixg Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gikk 2 år elektro, men går påbygg nå. Lurer på: Finnes det en eller annen utdanning som kan være lettere for meg fordi jeg gikk 2 år med elektro? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Høgare utdanning eller til fagbrev? Vil du gå vidare innanfor elektro eller gå over på noko anna? Det er klart at elektrorelatert utdanning ligg naturlig, men du må nesten finne ut sjølv kva du vil studere og jobbe med. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skjønner ikke helt hva du mener med lettere. Fortell litt mer hva du ønsker? Ønsker du å få generell studiekompetanse? Fagbrev? Begynne på ingengiør studier? Lenke til kommentar
sixtysixg Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Noe bachelor Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hvis du vil på ingeniør-skolen har du gått et år forgjeves. Du kan hoppe rett dit uten påbyggningsåret. Lurer du på et lettere yrke? Ble elektriker for vanskelig? Tja, har ikke så greie på dette med høgskole men du kan vel begynne der med bare studiekompetanse (?). Edit: litt sein Endret 29. november 2010 av Thomas. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvis du ønsker å ta en bachelor innen elektro/elektronikk så må du ha spesiell studiekompetanse, dvs. Matte og Fysikk. Hvis du velger dette, er det ikke noe gratis skole(lett). Du må gjennom tungt pensum med mye matematikk, men hvis du liker matematikk og får det til er det ikke noe problem Lenke til kommentar
spn85 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke velg det du tror er lettest, velg det du tror er gøyest! 1 Lenke til kommentar
sixtysixg Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 hmmmm.....trenger jeg noe forkurs etter påbyggen hvis jeg skal studere for å bli reseptarfarmasøyt? (bachelor) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 hmmmm.....trenger jeg noe forkurs etter påbyggen hvis jeg skal studere for å bli reseptarfarmasøyt? (bachelor) For å kunne søke den 3-årige utdanningen som reseptarfarmasøyt, må man ha følgende fag: Generell studiekompetanse + R1-matte (eller S1 og S2.matte) + enten Fysikk 1 eller Kjemi 1 eller Biologi 1 Google finner alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå