fotogigen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 en stein i fjera med bølger rundt. 30 sek eksponering med stativ i skumringen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Forvirrende skala - figurer oppe til venstre kunne nesten vært små mennesker på en åsrygg.. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Synes dette var kult! Kan se ut som det er tatt fra toppen av et fjell, og landskapet er dekket i tåke. Lenke til kommentar
Bitumen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Enig med de over, absolutt et bilde jeg kunne hatt på veggen! bra jobba! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Takk for flotte kommentarer! Lenke til kommentar
fargebinders Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg liker det! Jeg kunne også godt hengt det opp på veggen. Jeg får en følelse av mystikk og magi. No er jeg kanskje veldig inni fantasy-verdenen, men det er jo litt i "begge verdner". Det spørs jo på øyet som ser. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tøft bilde. Eneste for min del så virker det skeivt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå