horse4life Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei, har nå en PC med windows 7, men kan ikke kjøre GTA IV på den.. Skal derfor få meg windows xp.. Men hvordan skaffer man det? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Pcen blir nok ikke bedre av at du installerer xp. Lenke til kommentar
Pro-V1* Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 du søker på internett og laster ned, enkelt.. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Nei altså.. GTA IV har et problem med windows 7. Det er derfor jeg vil gjøre det sånn, men kan jeg ha 2 operativsystemer gående på en gang? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du kan installere to operativsystemer på en harddisk, men da burde du absolut ha dem på hver sin partisjon, og nei de kan ikke kjøre samtidig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Ja, med dualboot. Finnes mange fine guider på hvordan dette gjøres. http://teknomagasinet.no/2009/01/dualboot-windows-7-med-xp-eller-vista/ http://www.klikk.no/teknologi/data/article393815.ece EDIT: Som han over meg sier, ikke på en gang. Endret 29. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har du prøvd å kjøre GTA 4 med windows XP kompalitet mode? Høgreklikk på startfilen(.exe) og velg Win XP mode. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Installer Games for Live som følger med GTA 4. Dette var det eneste problemet jeg hadde med å få GTA 4 til å funke på Windows 7 64-bit. Altså jeg installerte først en ny versjon av Games for Live, men det funket ikke. Så jeg installerte den som fulgte med og da funket det fint. Utover det, er GTA4 utrolig provoserende, med Games for Live og Rockstar Social Club, som legger seg ned i tray hver gang, og blir der. Som om jeg har PC-en utelukkende for å spille GTA 4. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Dette er Steam-versjonen.. Episodes from liberty city også forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå