missOmnia Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har prøvd å søke litt på nettet, men virker som om de fleste her sliter med iphone 3g etter den nye OS oppdateringen. Jeg har da altså oppdatert min 4g, og plutselig kobler den seg bare ut, mister forbindelsen med nettverket og blir værende slik i timesvis, til jeg oppdager det og må slå den av og på . Hjelper ikke med flight mode. Bruker flight mode mye, men må slutte med det, for den finner ikke nettet når jeg skrur den på igjen. Dette er skikkelig irriterende. Jeg kjøpte den hos Telenor, noen som vet hvor lang tid det tar å fikse dette om jeg sender den inn? Er avhengig av den og vil ikke sitte uten den i hele jula..men har jo nesten ikke noe valg, for meg er den nå en wifi-dings jeg ikke kan ringe med, for wifi'en er stabil! Lenke til kommentar
Skogenskonge Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har prøvd å søke litt på nettet, men virker som om de fleste her sliter med iphone 3g etter den nye OS oppdateringen. Jeg har da altså oppdatert min 4g, og plutselig kobler den seg bare ut, mister forbindelsen med nettverket og blir værende slik i timesvis, til jeg oppdager det og må slå den av og på . Hjelper ikke med flight mode. Bruker flight mode mye, men må slutte med det, for den finner ikke nettet når jeg skrur den på igjen. Dette er skikkelig irriterende. Jeg kjøpte den hos Telenor, noen som vet hvor lang tid det tar å fikse dette om jeg sender den inn? Er avhengig av den og vil ikke sitte uten den i hele jula..men har jo nesten ikke noe valg, for meg er den nå en wifi-dings jeg ikke kan ringe med, for wifi'en er stabil! Jeg opplever det samme og utrolig frustrert. Det finnes jo ingen logiske forklaringer på det og telefonen har aldri vært utsatt for støt/fukt eller noe slikt.... er det noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har prøvd å søke litt på nettet, men virker som om de fleste her sliter med iphone 3g etter den nye OS oppdateringen. Jeg har da altså oppdatert min 4g, og plutselig kobler den seg bare ut, mister forbindelsen med nettverket og blir værende slik i timesvis, til jeg oppdager det og må slå den av og på . Hjelper ikke med flight mode. Bruker flight mode mye, men må slutte med det, for den finner ikke nettet når jeg skrur den på igjen. Dette er skikkelig irriterende. Jeg kjøpte den hos Telenor, noen som vet hvor lang tid det tar å fikse dette om jeg sender den inn? Er avhengig av den og vil ikke sitte uten den i hele jula..men har jo nesten ikke noe valg, for meg er den nå en wifi-dings jeg ikke kan ringe med, for wifi'en er stabil! Kjøp en desire HD, slik at du kan få tilbake den gode gamle følelsen som man hadde da telefonen satt fast i veggen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har prøvd å søke litt på nettet, men virker som om de fleste her sliter med iphone 3g etter den nye OS oppdateringen. Jeg har da altså oppdatert min 4g, og plutselig kobler den seg bare ut, mister forbindelsen med nettverket og blir værende slik i timesvis, til jeg oppdager det og må slå den av og på . Hjelper ikke med flight mode. Bruker flight mode mye, men må slutte med det, for den finner ikke nettet når jeg skrur den på igjen. Dette er skikkelig irriterende. Jeg kjøpte den hos Telenor, noen som vet hvor lang tid det tar å fikse dette om jeg sender den inn? Er avhengig av den og vil ikke sitte uten den i hele jula..men har jo nesten ikke noe valg, for meg er den nå en wifi-dings jeg ikke kan ringe med, for wifi'en er stabil! Kjøp en desire HD, slik at du kan få tilbake den gode gamle følelsen som man hadde da telefonen satt fast i veggen. Han spør ikke om hvilken telefon han skal kjøpe. Merka du det? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Han spør ikke om hvilken telefon han skal kjøpe. Merka du det? Spør heller hvorvidt jeg bryr meg. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hadde det samme problemet som TS, men dette med 4.1, og 4.2 beta. Har Telenor også. Midlertidlige fiks var å restarte telefon, men etter oppdateringen 4.2.1 har jeg ikke hatt problem. Er du sikker på det er 4.2.1 du har? Denne kom ut runt 24 november. Han spør ikke om hvilken telefon han skal kjøpe. Merka du det? Og han er hun? Ut i fra hintet i nicket til missOmnia... Endret 9. desember 2010 av HK416 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå