Anduin Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det noen som har erfaring med nettstudiene til Sonans? Oppfølging fra veiledere tenkte jeg spesielt på. Er man fullstendig på egenhånd da, eller har man noen man kan hendvende seg til? Vurderer å ta noen fag der, i og med at jobben min gjør at jeg ikke kan følge klasseromsundervisning. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg tar R1 der, og de hjelper deg de. Men kun om DU spør dem om noe, altså om du stiller dem et spørsmål på forumet. Men der hjelper de deg gjerne. Du er fullstendig på egenhånd, men du kan spørre når du vil, så ofte du vil. Og de gir seg ikke før du skjønner svaret. Du skal også sende inn oppgaver, øvelser etc. Så retter de dem for deg, og gir tilbakemelding. I R1 er det iallefall 2 lærere jeg kan henvende meg til, de er begge på forumet der. Men du kan såklart også sende dem en mail, om du lurer på noe. Lenke til kommentar
Anduin Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Takker. :-) Greit å vite at man har noen å spørre. Er det noen semesteravgift der, eller er kostnadene bare skolepenger pluss eksamensavgift? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du betaler ca 6000 kr (?) en gang, og da får du hjelp fram til juni/juli. + eksamensavgift, som du må melde deg opp selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå