NeEeO Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei, hva betyr å distribuere? , står det i beskrivelsen: "These songs are NOT made by me, I do not own intellectual property rights for these songs and I do NOT attend to sell or distribute. These songs are made by Hans Zimmer" Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det betyr akkurat det han faktisk gjør, å gi/dele ut. Er så morsomt med folk som legger til en slik tekst hvor de sier "Jeg vet at jeg ikke eier denne videoen og at dette er ulovlig. Om du er eieren av denne videoen kan du kontakte meg så skal jeg fjerne den." Amagaaaaaaaaaaaaad 2 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det betyr akkurat det han faktisk gjør, å gi/dele ut. Er så morsomt med folk som legger til en slik tekst hvor de sier "Jeg vet at jeg ikke eier denne videoen og at dette er ulovlig. Om du er eieren av denne videoen kan du kontakte meg så skal jeg fjerne den." Amagaaaaaaaaaaaaad Haha.. Sant det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sende videre, fordele, videreføre. Hadde nok ikke vært så vanskelig for deg å google det. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) LOL :!: , men kan jeg liksom lage en film ..også sette på den sangen? lovlig? Jeg søkte Distribuere definisjon, men da kom det bare masse leksikon ord. Endret 29. november 2010 av Noreply Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kommer vel an på. Jeg tror feks. at du kan gjøre det om det er til skolebruk, men jeg kan ikke egentlig reglene. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Så, er det noen som vet om det er f.eks lov til å bruke til skole, sette på youtube..osv. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å bruke til skolearbeid har du lov til, ikke å sette på youtube Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 LOL :!: , men kan jeg liksom lage en film ..også sette på den sangen? lovlig? Jeg søkte Distribuere definisjon, men da kom det bare masse leksikon ord. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=distribuere&begge=S%F8k+i+begge+ordb%F8kene&ordbok=begge&s=n&alfabet=n&renset=j http://dictionary.reference.com/browse/distribute Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Hva betyr Intern harddisk, søkte på "Intern definisjon" fikk bare opp Avgrensning...eller no. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 At den er lagd for å monteres inne i kabinettet ditt, i motsetning til en ekstern harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå