Kent Touch This Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og sist men ikke minst: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25719780 Hørtes ut som et lovende eksemplar (nettopp lagt ut for salg). Dog skyhøy forsikring. Uff, Golf III GTI fortjener virkelig ikke gti-emblemet. Videre er denne snart moden for EU-kontroll (april 2011), det er alltid greit å ta en tilstandskontroll før kjøp da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og sist men ikke minst: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25719780 Hørtes ut som et lovende eksemplar (nettopp lagt ut for salg). Dog skyhøy forsikring. Uff, Golf III GTI fortjener virkelig ikke gti-emblemet. Videre er denne snart moden for EU-kontroll (april 2011), det er alltid greit å ta en tilstandskontroll før kjøp da. Som en GTI er den trist desverre ja. Men så greit ut rent over det i forhold til eierforhold o.l. Tilstandskontroll er vel omtrent et must for en som har lite peiling på bil. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Har vært veldig dårlig utvalg i det siste. Skal sjekke ut et par av disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har vært veldig dårlig utvalg i det siste. Skal sjekke ut et par av disse. Kjenner til det, at markedet er dårlig i Rogaland, og at du i tilegg har lyst til å kjøpe etter hjerte og ikke hjernen ^^ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Denne kunne jeg få rimelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Denne kunne jeg få rimelig. Med tanke på EU-kontrollen innen slutten av Januar, hadde jeg ikke kjøpt den uten kjøpstest fra Naf. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Denne kunne jeg få rimelig. Den er nok i utgangspunktet mer driftssikker enn en A4 fra 95', men kan ha levd et hardt liv. Denne skal på EU-kontroll om kun kort tid, du kan fra og med i morgen kontrollere den. Anbefaler at det gjøres før du betaler noe som helst for bilen. Videre vil du nok få problemer med det lille hjemmelagde frontskiltet. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ja, den er nok så gammel. Kunne få den for 25 tusen. Det som er vanskelig er jo aldri og vite hva som har blitt gjort med bilene på forhånd, man kan jo egentlig være like uheldig uansett prisklasse. Vi har stadig problemer med en bil her i huset som kostet 100000 for et par år siden. Her dukket det opp en til jeg kansje kunne sett på http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25727514 Veldig vanskelig og bestemme seg her :!: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Citroen Xsara denne her kunne jeg få for 12000,- rimelig billig, ikke veldig gammel og har grei km-stand. Dog litt dyr omregistrering og her har han tatt siste service 16/3/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå