jfkleven Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har akkurat kjøpt meg ny pc. Asus a7n8x + 1 stk. seagate s-ata disk. Under oppstarten finner biosen s-ata disken, men når jeg skal legge inn en ren installasjon av xp, sier den at det ikke er noen hardisk der. Trykket også f6 under oppstarten av xp, men da fant den heller ingen ting Trenger jeg er tredje parts driver, eller scsi driver? Håper noen kan hjelpe meg; Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 I begynelsen av installasjonen må man trykke F6 (eller nå sånt) Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 på c-den som fulgte med h-kortet finner du drivere til s-ata kontrollen. Kopier dem på en diskett. trykk f6 når installasjonen start og bekreft at du har drivere. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 eller laster den siste versjonen ned fra asus http://www.asus.com.tw/support/download/it...=A7N8X%20Deluxe Rekner med at det dlx versjonen du har då standard versjonen av a7n8x ikkje har s-ata støtte. mvh JanEirik Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Lastet ned de nyeste driverne fra asus side sider, og kopierte de over på diskett. Xp begynte å laste filer, men stoppet opp, pga en uventet feil. Er det noe annet jeg kan gjøre, før jeg eventuellt bytter disken til en vanlig ata100 disk?? Takker for svar igjen Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Da var problemet løst De nye driverne på asus sine sider ville ikke fungere, men derimot de som fulgte med hovedkortet fungerte, selv om det er en eldre utgave. Takker for hjelp jeg har fått!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå