Brad Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, var meningen jeg skulle ha en hviledag i dag. Men slurvet noe jævelig med kostholdet, spiste masse drit, så følte jeg måtte ta en joggetur! Løp 5 km, på 28 minutter, og brent 500 kalorier i følge programmet på mobilen. Styrkeøkt i morgen og løping igjen på Tirsdag før jeg drar en uke til Spania på ferie Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Ja, da var jeg tilbake fra ferie. Var 1 uke i Spania, og hadde helt treningsfri. Vart litt svømming bare og kveldsaktiviteter . Ikke noe alkohol under hele turen, spiste relativt sunt, men masse brus. Men har holdt vekta bra. Eneste som var positivt å komme hjem til var treningen. Skulle egentlig trene styrke i går, men hadde ingen motivasjon. Det samme var i dag, ingen motivasjon, men bestemte meg for å gjøre det. Tok 1 scoop med Jack3d som jeg kjøpte i Spania (Uff a meg!), burde kanskje ikke gjort det, men var så fristet. Og ettersom jeg ikke er i faresonen for å bli dopingtesta så tenkte jeg at jeg måtte prøve! Og for et pulver! Et kvarter etter pulveret var inntatt fikk jeg veldig motivasjon og spurtet til treningssenteret faktisk og fikk til en konge økt! Sikkert mye placebo effekt inne i bildet, men så lenge jeg får bedre motivasjon og bedre treningsøkter er jeg fornøyd! Som sagt så har jeg begynt med MYO-reps metoden og funnet ut et program jeg skal følge i månedene fremover. Her er programmet: Dag 1 Knebøy - 4*8 Benkpress - Myoreps Roing - Myoreps Bicepscurl - Myoreps Legger - Myoreps Dag 2 Markløft 4*8 Skulderpress med manualer - Myoreps Chins eller nedtrekk? Smal benkpress - Myoreps Mageøvelser Dag 3 Decline Benkpress - Myoreps Foroverbøyd roing - Myoreps Knebøy - 4*8 Bicepscurl - Myoreps Legger (stående) Dagens økt: Knebøy - 4*8 60 kg - 70 kg - 70 kg - 50 kg Benkpress - MYO 30 kg 25 - 5+5+5+5+5 Kabel roing smalt - MYO 6 "klumper" 22 - 5+5+5+5+5 Bicepscurl - MYO 14 kg 22 - 5+5+5+5+5 Legghev (maskina var opptatt så tok bare og lå en vektskive på bakken og sto på den) 30 - 10+10+10+10+10 Kommentar: Herlig økt, knebøyen og bicepscurlen var hardt. Vil neste gang bruke vekter på legghev. Begynner også med kreatin nå! Fikk pakken jeg bestilte fra cheapUKsupplements i dag, bestilte disse kreatinpilleneog fettklype. Så skal få målt fettprosenten min en dag! Tilbakemeldinger ønskes ! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 Bare pass på at du ikke blir avhengig av Jack3D, da kan du fort gå på veggen når du er tom/ikke har tilgang.. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Bare pass på at du ikke blir avhengig av Jack3D, da kan du fort gå på veggen når du er tom/ikke har tilgang.. Ja, skal passe på det. Vil ikke ta det hver eneste økt, bare når jeg føler jeg trenger litt ekstra energi/motivasjon. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Da har jeg fått målt fettprosenten min! Blir selvfølgelig ikke helt riktig, men fikk hjelp av min mor. Mål: Chest - 05.7 Abdominal - 13.4 Calf - 07.6 Lower Back - 18.2 Midaxillary - 07.6 Suprailiac - 02.8 Subscapular - 09.5 Bicep - 02.8 Thigh - 02.8 Tricep - 07.6 Neck - 360mm Abdomen - 780 mm Bodyfat %: 11.52 Ser disse tallene greie ut? Regna selv jeg ville havne på rundt 12-13 %. Målet er da og gå ned til 9% i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Da starter jeg for fult med treninga igjen! Har testet ut MYO-reps noen økter nå og det er det jeg kommer til å kjøre i månedene fremover. Skal øke med 10% i vekter hver uke. Programmet er ovenfor. Dagens økt: Knebøy 4x8 - 50 kg, 60 kg, 60 kg, 70 kg Kommentar: Ikke så veldig hardt untatt det siste settet. Klarer en del mer, men starter litt rolig. Benkpress Myo-reps - 32,5 kg 25*25 Kommentar: Veldig tungt, de siste repsa på setta etter aktiveringssettet var veldig tungt og jeg kjente det brant veldig i brystet. Var herlig. Kabel roing smalt Myo-reps - 7 klumper 22*25 Kommentar: Aktiveringssettet var tungt og klarte 22 reps, resten av setta gikk fint, og var ikke så veldig tungt. Bicepscurl Myo-reps - 14 kg 23*25 Kommentar: Var veldig tungt i dag, setta etter aktiveringsettet var så vidt jeg klarte. Legghev Myo-reps - 10 klumper 25*25 Kommentar: Ikke så veldig tungt, men aktiveringssettet brant noe jævelig, resten var ganske lett. Alt i alt en god økt og motivasjonen er på topp! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Ja, faren min har bedt meg om å lage et lite "treningsrom" i utehuset våres. Jeg vet det koster en del penger med alt utstyret man trenger. Men hva er viktigst? Her er utehuset, ikke veldig stort men er vell plass til noen ting. Hva er det jeg trenger? Knebøystativ, benkpress stativ, kanskje et apparat med vekter på for å kunne gjøre roing. Og en flatbenk, skråbenk og mange manualer. Hva tror dere? Noen tips til hvor jeg kan finne rimelige men gode treningsapperater? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Du trenger et power rack, en benk (som kan justeres til skråbenk), olympiastang med vektskiver og manualer. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 http://www.traningsprodukter.se/gymutrustningmaskiner/skivstangstallningpower-rack/gpr370.html Den er kanskje ikke så dum? Var ganske rimelig også syntest jeg. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Dagens økt: Markløft 3*8 - 50 kg, 50 kg, 60 kg Kommentar: Lenge siden jeg har tatt markløft nå, og da tok jeg 5x5. 8 reps i dag og kjente det i nedre rygg som jeg aldri har kjent før, er det rikitig at det skal ta veldig mye på nedre rygg? Arnoldspress Myo-reps - 5 kg 23*25 Kommentar: Brente veldig godt, på aktiveringssettet og ganske bra på resten av setta. Chin-ups 5*MAX - 5, 3, 4, 3, 3 Kommentar: Flau over hvor dårlig jeg er i chin ups, klarer max 5 stykker nå. Og er veldig interessert i å forbedre meg der. Hva er beste måten for å gå fram for å klare det? Smal benkpress Myo-reps - 25 kg 25*25 Kommentar: Helt ny øvelse for meg. Kjente det veldig godt i tricepsen, stemmer det? Kunne klart 2-3 til på aktiveringssettet men kjente det tok veldig bra uansett. Mageøvelser. Nok en bra økt. En stund siden jeg har hatt en dårlig økt nå, og jeg nyter treningen veldig nå. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Dagens løpetur: 4.10 kilometer på 35 minutter. Hadde med dama, derfor det tok så langt tid Styrke igjen i morgen Lenke til kommentar
Brad Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2011 Dagens økt: Decline benkpress Myo-reps - 27,5 kg 25*25 Kommentar: Ny øvelse for meg, og jeg likte den veldig godt. Følte det tok veldig bra på brystet og det trenger jeg. Kunne kanskje klart 2-3 til på aktiveringssettet. Men alle setta tok bra. Roing bredt Myo-reps - 7 klumper 22*25 Kommentar: Veldig tungt, brant noe jævelig. Knebøy 4*8 - 50 kg, 60 kg, 60 kg, 70 kg Kommentar: Helt greit, føler jeg kan ta litt mere. Bicepscurl Myo-reps - 14 kg Kommentar: Veldig bra, klarte mere nå enn sist. Men tok veldig bra likevell. Legghev Myo-reps 24*25 Kommentar: Tok veldig på aktiveringssettet, men ikke noe særlig på resten. Tok også litt hamstring curls og noen få situps. Hadde så mye å gi i dag. Alt i alt en herlig økt! Må nok være mitt livs beste. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Gårsdagens økt: Dagens økt: Knebøy 4x8 - 55kg,65kg,70kg,75kg Kommentar: De 2 siste setta var veldig harde og trengte noen få pustesekunder på de siste repsa. Benkpress Myo-reps - 35kg 22*25 Kommentar: Ikke fornøyd her. Følte jeg ikke hadde muskelkontroll, men klarte 22 reps på aktiveringssettet og fullførte 25 reps i de resterende. Kjente ikke noe i musklene før 1-2 minutter etter jeg var ferdig. Roing smalt Myo-reps - 8 klumper 18*20 Kommentar: Helt greit. Men hadde mere å gi på det siste settet. Bicepscurl Myo-reps - 16,5kg 18*20 Kommentar: Helt greit. Legghev Myo-reps - 13 klumper 25*25 Kommentar: Aktiveringssettet er hardt, mens de resterende er lette. Kommentar på økt: Hadde tatt et preworkout som jeg kjøpte i helgen i Sverige på protein shopen i Strømstad som han som eide butikken anbefalte. Det vart for kraftig for meg. Det het berzerk. Jeg følte jeg mistet muskelkontrollen og det var ingen god følelse. Kjente også det stakk i huden. Går tilbake til å bruke Jack3d forsiktig, ettersom det har hatt bra resultater. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Dagens økt: Markløft 3x8 - 55 kg,60kg,65kg Kommentar: Gikk fint, men på siste settet vart jeg forferdelig sliten i nedre rygg. Arnoldspress Myo-reps - 7,5kg 16*15 Kommentar: Ganske stor øking i vektene siden forrige uke ettersom det er dårlig utvalg. Fortsetter med samme vekt neste uke, å prøver å pumpe ut flere reps. Var veldig tungt med arnoldspress i dag, men herlig. Chin-ups 5xMAX - 5,5,4,4,4 Kommentar: Øking fra forrige gang! Benkpress smalt Myo-reps - 27,5 kg 22*25 Kommentar: Konge! Følte det brant noe jævelig, men klarte å fullføre. + Mageøvelser. Kommentar på økt: Var litt sløv i dag og sumlet mye, tok ingen preworkout supplementer i dag, men en grei økt. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Uke 3 Mandag Knebøy 4*10 55 - 60 - 65 - 70 kg Kommentar: Velgte å ikke gå opp i vekt denne uka, men å presse ut 2 ekstra reps på hvert sett, det gikk bra, men var jævelig tungt de 2 siste repsa. Benkpress - Myo -37,5 kg 20*25 Kommentar: Merker jeg må kanskje gå ned litt på hastigheten. Blir litt ukontrollert, og det er vell ikke bra? Var tungt, men ingen problemer. Roing smalt - Myo - 8 klumper 21*25 Kommentar: God økt, og økning i antall reps fra forrige uke! Bicepscurl - Myo - 16,5 kg 21*25 Kommentar: Økning i antall reps her også fra forrige uke. Legger - Eget program Kommentar: Herlig økt, morsomt og motiverendes å se at jeg klarer flere reps enn hva jeg klarte forrige uke, med samme vekt! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Å fy faen så slitsomt det var med gerilja kardio. Løp 20 sekunder 100% også 10 sekunders pause x 8 Første gang jeg testet i dag, og det var helt jævelig. Måtte ha en 2 minutters pause halvveis, og en 1 minutts pause før den siste spurten. Latterlig hvor dårlig kondis jeg hadde. Trodde den skulle være litt bedre hvertfall. Men kan skyldes litt at jeg var tett i nesa og fikk ikke pusta noe særlig gjennom den. Fikk blodsmak i munnen og kjente at hjertet slo fort! Det må da være veldig bra kondis trening også? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Et lite formbilde fra i dag. Som dere ser, er ikke store karen, men jeg jobber med saken. Strammer ikke nå, er helt slapp. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Vfhw9RQbEYQ&feature=player_profilepage Tok film av markløften i dag, i håp om å få tilbakemeldinger på bedring av teknikk. Fyr på! Endret 1. juni 2011 av Brad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Ser du sliter med litt det samme som jeg gjør i markløft, du har en svikt i skuldrene som gir deg en svak bøy øverst på ryggen. Prøv å løft nakken og blikket og dra skuldre litt bakover. Du setter også ned litt tidlig, der du ser rumpe og lår kommer etter når du allerede har plassert vektene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Tok film av knebøyen i dag, i håp om å få tilbakemeldinger på bedring av teknikk. Fyr på! Verste knebøy-teknikken jeg har sett Men on-topic, stiv av ryggen. Du er for krum, spesiellt når du går ned. Syns og det virker som du stresser og vingler litt mye. Mer kontrollerte løft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå