Brad Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Er utvist fra skolen i morgen og på Onsdag, og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Kan jeg ta en treningsøkt i morgen også, eller vil jeg ikke tjene noe på det? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Er det lov å spørre om hvorfor du bel utvist fra skolen? :o Ellers: Fin fremgang all over. Det at du hadde ei tung økt trenger ikke å bety at du må gå noe særlig ned i vekt. Det kan rett og slett være at du hadde en dårlig dag. (lite mat, lite søvn, mye stress osv) Men dette vet du jo best selv Stå på! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Involvert i en hackesak på skolen. Ja, blitt veldig lite søvn i det siste, kanskje det det ligger. 1 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Kan ikke fortelle så mye mere. Vi brøyt oss inn på skolens server og hentet passord til lærere. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Gå hit og sjekk hva din basale forbrenning er og spis 2-300 kalorier under den verdien du kommer frem til... Og ja, du mister ikke: muskler... Ved å: spise mer enn 2 gram proteiner pr. kg kroppsvekt pr. døgn... Jo, det kan du vel. Om du trener styrke, mister du ikke muskelmasse. Enkelt eksempel er noen som brekker benet. De har ingen mulighet til å trene benet, og uansett hva de spiser vil de miste muskelmasse. Er det virkelig lurt å skrive hva du har gjort på nettet? Eller har du/dere allerede tilstått? Endret 19. mars 2011 av wingeer Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2011 Gå hit og sjekk hva din basale forbrenning er og spis 2-300 kalorier under den verdien du kommer frem til... Og ja, du mister ikke: muskler... Ved å: spise mer enn 2 gram proteiner pr. kg kroppsvekt pr. døgn... Jo, det kan du vel. Om du trener styrke, mister du ikke muskelmasse. Enkelt eksempel er noen som brekker benet. De har ingen mulighet til å trene benet, og uansett hva de spiser vil de miste muskelmasse. Er det virkelig lurt å skrive hva du har gjort på nettet? Eller har du/dere allerede tilstått? Jeg KUNNE vel sagt: Og ja, du mister ikke: muskler... Ved å: spise mer enn 2 gram proteiner pr. kg kroppsvekt pr. døgn og trene styrke... Men det er faktisk en mulighet om man brekker benet... Kroppen er laget slik at den reparerer seg selv syymetrisk så om man trener det benet som er friskt så vil prosessen med å lege bruddet også ta for seg muskelmassen. Noe svinn vil det bli men ikke mye Lenke til kommentar
Brad Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Har hatt en liten dårlig periode nå hvor motivasjonen har vært i bånn. Fikk heldigvis trent 2 ganger i uka, hvor det var morsomt å trene igjen. Slutter herved med 5x5 opplegget ettersom jeg er dritt lei programmet, selv om det har vært kjempebra. Treningsøkta i går: 20 pushups - 20 situps 2 x 8 - 50 kg Knebøy 2 x 5 - 80 kg Knebøy 3 x 8 - Scoobypress 20 kg 3 x 8 - Barbell Rows 20 kg 3 x 8 - Hip Dumbell Press 17 kg 3 x 8 - Dumbell flys 10 kg + mageøvelser. Syntes dette var en kjempe god og morsom økt, og kommer til å fortsette med dette fremover. Hva syntes dere? Noe viktig som mangler? Ligger på 76 kg nå. Har markerte muskler og ikke noe overflødig fett. Skal til Tyrkia 1 uke nå, på treningsleier (fotball). Blir mye fotballspilling men får vell også lurt inn hvertfall 2 styrkeøkter også. Kommer til å spise masse, ettersom vi bor på et 5 stjerners hotell med all inclusive! Tar også med meg litt proteinpulver. Er det lurt å bruke det etter harde fotballøkter? Håper på å være 78 kg når jeg kommer hjem ! Endret 19. mars 2011 av Brad Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2011 Du har jo ingen ryggøvelser?????? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2011 Går ikke knebøyen litt på rygg? Men kan legge til noen ryggøvelser. Noen tips? Glemte å nevne Barbell Rows 3x8 - 20 kg også! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Ja, da var jeg tilbake fra en treningsleier i Tyrkia. Vart ingen ting styrke, untatt fotball spilling. Har ikke gått ned noe i vekt, så har spist bra. Klar for å trene igjen i morgen, og gleder meg! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Trente i dag for første gang etter treningsleieren i Tyrkia. Var veldig godt, og følte jeg fikk til en god økt. Benkpress: 10 * 20 kg 8 * 40 kg 5 * 50 kg 5 * 50 kg 5 * 60 kg 4 * 60 kg Scoobypress: 8 * 20 kg 8 * 20 kg 8 * 20 kg 8 * 20 kg Barbell Rows: 8 * 20 kg 8 * 20 kg 8 * 20 kg Dumbellflys: 10 * 10 kg 10 * 10 kg 10 * 10 kg Overhead Press: 10 * 20 kg 10 * 20 kg Rygghevinger: 10 * kroppsvekt 10 * kroppsvekt 10 * kroppsvekt + kjørte mage hardt med situps øvelser. Morsomt å trene igjen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Bra du holder koken. Selv har jeg ikke trent denne uken pga sykdom. Kjipt som faen. Andre gang på en måned. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Ja, er sjuk igjen selv. Kraftig forkjølelse, er helt jævelig, men følte jeg måtte ta en økt! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 2. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Oi, jeg vart vist helt jævelig stiv etter forrige treningsøkt. Spesielt i brystene, veldig stiv og de har blitt plutselig mye større etter jeg hadde treningsøkta. Noen forklaringer på det? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Dårlig med oppdateriner her nå. Det skal skjerpes. Når det gjelder treninga, har jeg ikke fått satt opp noe seriøst enda. Trente på Mandag og nå i dag. Uten noen fast program. Men sånn her kommer øktene til å bli fremover: 3x8 Knebøy - 70 kg 3x5 Benkpress - 55 kg 3x8 eller 5x10 - 20 eller 25 kg (Er litt usikker på om jeg skal kjøre 3x8 med 25 kg eller 5x10 med 20 kg) 3x8 Barbell Rows - 20 kg 3x10 Dumbell Flyes - 10 kg 3x5 Overhead Press - 25 kg 3x10 Rygghev 3x5 Markløft - 70 kg (Onsdager) + Mageøvelser Ser dette greit ut? Kan jeg trene dette 3 ganger i uken? Trengerer tips til en underarmsøvelse også, noen tips? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) du mangler Vertikal trekk øvelse (nedtrekk, chin ups, pull ups). ellers synes jeg dette så mye ut på en økt, og om du har tenkt til og følge samme vekt hver uke kommer du til og stå fast. til underarms øvelser, så tar både - mark,ro øvelser,trekk øvelser bra der, så ikke noe vits og trene underamrer med mindre grepet ditt er veldig dårlig. hvorfor ikke bare kjøre et ferdig oppsatt program? http://www.iform.no/forum/index.php/topic,62143.0.html ta et titt, står mer info der (les), eneste du trenger er og sette opp mål (ikke for høye mål,) så slipper du og tenke på øvelser og hvor tungt du skal løfte, bare følge etter og løfte! Endret 7. april 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Ja, har jo kjørt Stronglifts tidligere, men gikk veldig lei. Greit å følge et program, bare det har litt variasjon, ikke som Stronglifts, ble veldig lei etterhvert. Ser veldig spennendes ut programmet du anbefaler, men det er et 4 dagers program, noe som passer litt dårlig for meg. Kan få det til, men hadde passet best med et 3 dagers program. Vil jeg tjene mye på å trene et 4 dagers program istedenfor et 3 dagers program? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 10. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Har bestemt meg for å begynne på RYP nå, etter å ha trent 5x5 Stronglifts i 2 måneder og 1 måned uten noe opplegg. Så dro på studioet i dag for å finne ut 10RM. Her er løfta: Knebøy - 70kg Skråbenk manualer - 17.5kg Roing bredt - her er jeg usikker, siden det ikke står noe kilo. Vektene er som det her: http://i52.tinypic.com/x2wbox.jpg Hvor mange kilo er 1? Arnoldspress - 10kg Tricepspress - 25 kg Bicepscurl 25 kg Begynner på Tirsdag. Skal legge til 3 øvelser til. Den ene vil bli rygghev og den andre blir en ryggøvelse som tar øvre og midtre del. Den 3 er jeg usikker på. Noen tips? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Da var første trening med RYP gjennomført! Deilig følelse. Vart mye hardere enn forventet. Syntes det var stor forskjell på å ta 12 reps istedenfor 5 som jeg har gjort før. Det var veldig hardt. Men det gikk fint. Bare 1 uken det er 12 reps. Her er løfta: Knebøy 3x12 - 57,5 kg. (skulle egentlig ha tatt 56 kg) Skråbenk Manualer 3x12 - 15 kg. (skulle egentlig ha tatt 14 kg) Roing bredt 2x12 - 8 "klumper". Arnoldpress 2x12 - 7,5 kg. (skulle egentlig ha tatt 8 kg) Bicepscurl 2x12 - 16,5 kg på første sett og 18 kg på det andre settet. Tricepspress 2x12 - 17,5 kg. + egne mageøvelser Arnoldspressen var faktisk helt jævelig. Hadde ikke trodd at den skulle være så krevendes. Ellers kjenner jeg meg veldig utslitt i skulder området. Syntes det var en god økt. Har fått med meg treningskompisen min på samme opplegg, så vi trener det samme. Får litt ekstra motivasjon av det. Skal prøve å holde meg i kcal overskudd på treningsdager og underskudd på hviledager. Skal kjøpe meg en fettklype for å finne ut fettprosenten min også snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå