hokage700 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei alle sammen. Grunnen til at jeg skriver eksamen/tentamen er fordi; at imorgen skal jeg ha tentamen i Engelsk skriftlig. Vi har fått eksamensoppgaven fra ifjor, hvis jeg ikke tar feil? Idag har vært en forberedelses dag. Vi har enda ikke fått oppgavene. Og i og med at det er en eksamens oppgave fra ifjor har vel noen av dere disse oppgavene. Any help å få her?? Får dere som ikke vet hvilken eksamen jeg refererer til: Tema: Believe it or not. Link til sensorveiledning eller forberedelser.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gå inn på udir sine sider og finn oppgaven. Passord og brukernavn skal være admin Lenke til kommentar
hokage700 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Gå inn på udir sine sider og finn oppgaven. Passord og brukernavn skal være admin Hvor er det jeg skulle logge inn? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) http://www.udir.no/Eksamensoppgaver/Eksamen-Kunnskapsloftet/Fellesfag-videregaende/Engelsk/ Edit : Feil link, her er riktige. Du må lete litt http://www.udir.no/Sokeresultat/?quicksearchquery=ENG0012 Endret 29. november 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
hokage700 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) http://www.udir.no/Eksamensoppgaver/Eksamen-Kunnskapsloftet/Fellesfag-videregaende/Engelsk/ Det er akkurat hva jeg leter etter, bare for ENG0012 og ikke 0013... Edit: Skal lete Endret 29. november 2010 av hokage700 Lenke til kommentar
hokage700 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Nærmeste jeg kom var til ENG0013. Rart Lenke til kommentar
matildaaaa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nærmeste jeg kom var til ENG0013. Rart Er ENG0012 engelsk i grunnskolen? For da ligger ikke eksamensoppgavene ute, de er passordbeskyttet.. Lenke til kommentar
hokage700 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 admin admin Manken, kan du finne 0012 oppgavene nå? Passord og brukernavn er tydeligvis, admin - admin Lenke til kommentar
Daniel E Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vi hadde tentamen i engelsk for 7 dager siden og vi hadde samme tema, believe it or not. Oppg. 1 skal du skrive/velge mellom oppgaver, jeg valgte at jeg skulle skrive om en fyr som var skjent for noe som skulle besøke skolen. I paragraf 1 skal du skrive om hvem denne personen er, hva han er kjent for og hvor han bor osv. I paragraf 2 skal du skrive om noe der han snakker til folkene... Oppgave 2. Her skal du skrive om hvordan DU forberedte deg til tentamenen/eksamenen, i paragraf 1. I paragraf 2 skal du skrive om hvordan DU arbeidet i forhold til en annen. Du får en sånn boble på oppgave arket hvor det står hvordan han andre jobbet. Oppgave 3 er det mange alt. så du trenger ikke å forberede deg til de! Håper dette hjalp deg Lykke til! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 admin admin Manken, kan du finne 0012 oppgavene nå? Passord og brukernavn er tydeligvis, admin - admin jeg vet ikke hvor oppgavene er, husker bare at det var det jeg brukte. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Her er hele oppgaven, om noen skulle ha bruk for den. ENG0012_Engelsk_V10_E.pdf Endret 26. mars 2011 av Smalltimer Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Her er hele oppgaven, om noen skulle ha bruk for den. det er ikke den, den er gammel klarer du å finne den nyeste med tema believe it or not ? Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei alle sammen. Grunnen til at jeg skriver eksamen/tentamen er fordi; at imorgen skal jeg ha tentamen i Engelsk skriftlig. Vi har fått eksamensoppgaven fra ifjor, hvis jeg ikke tar feil? Idag har vært en forberedelses dag. Vi har enda ikke fått oppgavene. Og i og med at det er en eksamens oppgave fra ifjor har vel noen av dere disse oppgavene. Any help å få her?? Får dere som ikke vet hvilken eksamen jeg refererer til: Tema: Believe it or not. Link til sensorveiledning eller forberedelser.. står ikke oppgavene her da ? så på sensorveiledningen og der står det task 1-.. skal også ha tentamen i morgen om samme tema Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Belive it or not er fra 2009. Den første jeg postet er fra 2010. Men her er i allefall 2009 - Belive it or not ENG0012_Engelsk_E_V09.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå