sajjo187 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei! Jeg skal lage video om familien min, men jeg vet ikke hvilket program jeg skal bruke. Helst ikke Movie Maker. Jeg skal bruke green screen. Er det noen gratisprogrammer med green screen der ute? Takker for svar! Lenke til kommentar
FridaKinderegg Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er ikke så mange bra som er gratis akkurat ): Vegas movie studio funker fjell, du kan laste det ned gratis her; http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials/moviestudiope Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Takk. skal teste det ut Lenke til kommentar
Sir.abnouy Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Takk skal du ha! Endret 15. september 2011 av Sir.abnouy Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Takk. skal teste det ut Du burde teste Windows Movie Maker LoL! Vi er i 2010 nå Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du burde teste Windows Movie Maker Selv om Windows Movie Maker er mer enn bra nok for minst 9/10 av alle som lager familiefilm, så har den ikke mulighet for green screen, iallfall ikke sist jeg var borti den. Og det var nå det trådstarter var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå