Gå til innhold

WarCraft 3 og NFS: Porsche Unleashed hopper i Windows


Anbefalte innlegg

jeg har problemer med ovenfornevte spill, altså warcraft 3 og need for speed porsche 2000, eller porsche unleashed som min versjon heter

 

wc3: etter noen minutters spilling så hopper det ut i windows (2k) og jeg får opp en feilmelding om at minnet ikke kunne bli lest og ett eller annet om war3.exe fila, nå er mitt spill cracka, men har sett akkurat det sammen på en annen maskin med orginal cd og alt det der.

 

spillet funker forresten fint på min maskin nr to

abit kd7-raid, gainward geforce 2 mx 200, 512mb corsair value s, 10 gb seagate + 15 gb western digital hdd og en xp1600+

 

nfspu: her er det mer snakk om en modifisering av spillet eller os, for jeg får ikke kjørt det i win 2k og jeg har lite lyst til å bote opp i win 98 (har begge to) bare for det ene spillet, når jeg vet det skal kunne kjøres i win 2k ved å endre på noen filer, har nemlig hørt det har blitt gjordt før, husker bare ikke hvordan

nfspu er også cracka, men har aldri hatt noen problemer med det før

 

har nå ikke prøvd nfspu i win 98 på pc'en i sign. min, men på det andre hk i pc nr 2, så krangla lydkortet med meg

det beste jeg fikk til var 1-2 sekunders forsinkelse av lyden, da jeg endelig fikk installert det, etter å ha lagt driverne inn på hdd og kjørt manuel installasjon fra enhetsbehandling

 

jeg tror det er alt, mangler det noe info som dere trenger å vite for å kunne hjelpe så bare spør, men jeg kan bruke noen dager på å få informert dere siden jeg ikke har daglig tilgang på nett, skal prøve å holde meg oppdatert så godt jeg kan :)

 

ps: i fare for å bli sett på som en utdatert gammelspill spiller, så kan jeg f.eks opplyse om jeg runda unreal 2 tre dager for det offisielt kom i butikkene i norge, men jeg liker å blåse støvet av litt gamle spill i blandt, og det tror jeg at jeg ikke er alene om

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spirre: Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men du får lettere svar på dine problemer hvis du er mer spesifikk og forklarende i overskriftene. Jeg har endret den nå, men setter pris på om du i fremtiden unnlater å kun bruke forkortelser, og i tillegg spesifiserer overskriften litt nærmere.

Lenke til kommentar

okay takk for topic endring, du har et poeng der :)

 

skal prøve å spesifisere litt mer snart, men problem maskina er 6km unna internett'en jeg bruker, så da jeg kom på spørre her så hadde jeg ikke mulighet til å spesifisere feilmeldinga til warcraft 3, og need for speed porsche unleashed problemet skulle være veldig enkelt å forstå, det funker ikke i win 2k, hvordan få det til å funke?

 

ellers takk for tipsa :)

Lenke til kommentar

vel jeg har kjørt skjemkortet på 325/690 sia februar uten problemer i warcarft, og nå har jeg satt det litt ned for det har lite å si på kvalitet og så blir det ikke pressa så mye

 

når det gjelder stabilitet så skal jeg oppdatere bios i dag tenker jeg, og prøve å fikse noen chipsett drivere så fort som mulig, men den funker da bra ellers, har ikke overklokka den noe heller, hvis bios viser rett temp så blir det litt varmt og da bråker vifta så extremt ved overklokking

har foresten akkurat fomatert og lagt inn 43.45 drivere til skjermkortet, så hvis det er drivere som er problemet så er det chipsettet, for warcraft 3 funka fett med samme drivere på skjermkortet på det andre hk

 

men en kompis kjører samme cpu ram og hk som meg og han får spilt det nå så vidt jeg vet, han har et geforce 4 mx460 kort

Lenke til kommentar

Jeg har samme feilmelding i Warcraft 3, men dette skjer bare av og til, ikke hele tiden. Kommer opp en feilemlding om at Minnet ikke kan bli lest, feil i modul FFFFFf0X eller noe slikt.

 

Merkelig, i bunn og grunn, merkelig, men jeg tror det kan ha noe med Minnet å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...