Zemeckis Skrevet 1. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 Hei Jeg har et geforce 2 mx400 kort,og den har ikke vifte,bare ei ribbe.Når jeg tar på den så er det ganske så varm.Så jeg vil gjerne finne ut hvor mye grader kjernen er på. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 Pr dags dato er det vel ikke laget GPU'er (eller skjermkort for den saks skyld) med integrert tempsensor, men det du kan gjøre er å montere en vanlig tempsensor oppå selve ribba (eller mellom ribba og kortet hvis det er plass) så får du en noenlunde korrekt avlesing av temperatur... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 Pr dags dato er det vel ikke laget GPU'er (eller skjermkort for den saks skyld) med integrert tempsensor. Der må jeg rette på deg. Kammeraten min med ASUS GF2 GTS og ASUS mobo får frem GPU-temp i asus-probe. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 mitt gf4 kort fra asus også har temp sensor ( hadde utskifta no) smartdoctor eller noke sånt heite det vel Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 Pr dags dato er det vel ikke laget GPU'er (eller skjermkort for den saks skyld) med integrert tempsensor. Der må jeg rette på deg. Kammeraten min med ASUS GF2 GTS og ASUS mobo får frem GPU-temp i asus-probe. Det samme gjelder mitt Asus GF3 TI500! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 1. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 Sikker bare Asus som har det.... Oxo FX korta da :wink: Tror kanskje mitt har det :smile: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 Ok,da har jeg fått oppklart det da :wink: Så da må jeg vel få takki med en sensor av noe slag da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå