Lantador Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 har sjekka alle ledninger og kabler, kan det være pga at jeg har win xp inst? Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Ser du noen ting på skjermen i det hele tatt, piper det noe? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Litt mer info takk. Er det ikke noe liv noen steder når du prøver å slå den på?? eller får du slått den på men det kommer ikke noe skjermbilde? i så fall komer det noen lyder fra datan?? Sikker på at ledinigen til Powerknakken står på riktig sted?? og riktig vei?? Sephiroth [ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-02-01 12:49 ] Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Har du flyttet på hovedkortet Jeg hadde samme problemet fikk ikke startet opp Men en kollega av meg fant feilen det sto en skrue i kabinettet som ikke skulle være der, den lå og kortsluttet hovedkortet, heldigvis hadde jeg kortsluttnings beskyttelse og derfor ville den ikke starte Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 hadde et merkelig problem med en pc.. hadde akkurat bygd den opp så ville den ikke starte. jeg sjekket alt mulig men alt stemte. så snudde jeg på usb 2 bracketen så pluttserlig starta den. rart skjønte ingen ting dah. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå