GLN Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal kjøpe julegave til min mindre bror, og ser etter et hjemmekinoanlegg i prisklassen 1000-1500. Er det ca samme kvalitet på lyd fra et 2.1 som fra et 5.1 til den prisen? Og har dere evt noen anlegg å anbefale? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må det være med spiller? til 2000 får du feks logitech z-5500 som er helt sjuk til den prisen. du får ikke mer lyd for penga til den prisen:) jeg kjøpte den i natt for kr 1500 på timesalget på komplett. det er 5.1 anlegg. men m du skal kjøpe i butikk får du mer lyd for penga på 2.1 anlegg da det ligger mer cash i hver høytaler:) men er ikke mange 2.1 anlegg til den prisen ute. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må det være med spiller? til 2000 får du feks logitech z-5500 som er helt sjuk til den prisen. du får ikke mer lyd for penga til den prisen:) jeg kjøpte den i natt for kr 1500 på timesalget på komplett. det er 5.1 anlegg. men m du skal kjøpe i butikk får du mer lyd for penga på 2.1 anlegg da det ligger mer cash i hver høytaler:) men er ikke mange 2.1 anlegg til den prisen ute. jøss, 1500 for z-5500! Det var billig. Bestillte sjøl ett sett fra elkjøp igår. 1895 kr med gratis frakt. Har hørt så mye skryt att jeg ikke klarte og la vær til den prisen. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Evt. kan du kjøpe Harman Kardon Soundsticks II. Mye lyd i de, men har z-5500 selv, og vil anbefale dette hvis du har råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå