Le-S Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da jeg skrudde på kameraet mitt i dag for å fotografere oppdaget jeg noe merkelig. Skjermen har knust! Kameraet er helt fint på utsiden, men det må ha knust på innsiden. Jeg vet ikke hvordan det har blitt ødelagt, men jeg hadde det med meg i vesken for et par dager siden. Regner med at det da har fått et litt for hardt dunk uten at jeg har vært klar over det. Kameraet jeg hadde var Canon EOS 400D, så det er ikke akkurat så nytt lengre, men jeg ble likevel veldig lei meg da det gikk i stykker. Har den siste tiden vurdert å selge dette kameraet og oppgradere til enten 550D, 60D eller 7D, men bestemte meg nylig for at jeg heller vil kjøpe et bedre objektiv. Nå ser det derimot ut som at jeg har nøtt til å kjøpe begge deler. (Har 18-55 uten IS, så det er ikke noe alternativ å flytte det over på noe proffere kamera) Det jeg lurer på er hvor mye det eventuelt vil koste sånn cirka å fikse kameraet? Hadde ikke noen forsikring på det, og lurer på om det blir så dyrt at det ikke lønner seg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Bruktpris på en 400D er nok et stykke under hva en ny skjerm og arbeidet med å montere den vil komme på, er jeg redd. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er du nevenyttig ? Du kan kjøpe et nytt display på eBay og bytte den selv,den finnes også noen videoer på youtube angående dette. 1 Lenke til kommentar
Le-S Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Er du nevenyttig ? Du kan kjøpe et nytt display på eBay og bytte den selv,den finnes også noen videoer på youtube angående dette. Tusen takk for tipset! Visste ikke at noe slik var mulig, og det var jo billig også. Så ikke så alt for vanskelig ut, og youtube-filmen var til stor hjelp. Kan i hvert fall være verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå