Gå til innhold

La Liga 29.11.10 - Barcelona vs Real Madrid - El Clasico

Maefteda

47 stemmer

1. 1. Hvem heier du på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå faller han ikke bare, han holder seg til ansiktet og leker skadet. Akkurat som alle andre fotballspillere gjør med engang noen er nær ansiktet deres. Det er ikke naturlig å holde seg til ansiktet og falle når noen er i ansiktet ditt. Du snur deg kansksje og holder deg til ansiktet ditt kanskje, men ikke som Puyol gjør her. Han legger seg ene og alene for å framprovosere et rødt kort.

Lenke til kommentar

Ramos tar han ikke i ansiktet, han dytter. Puyol faller, ja han holder seg til ansiktet, hvor dytten kom og noen få sekunder senere er han på beina igjen. Det er også ganske trygt å anta at Puyol ikke forventet å bli dyttet i ansiktet, så jeg er uenig i ditt synspunkt.

Det har også absolutt ingen innvirkning på kampen, 2 minutt på overtid på stillingen 5-0 om Ramos blir utvist eller ikke.

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på.

Puyol får et dytt (som det tydligvis er viktig å presisere)i ansiktet han later definitivt som om han får vondt og faller teatralsk ned. Han blir liggende med hendene i ansiktet i ca 3 sekunder før han spretter opp fordi han er litt hissig og muligens fordi han kom til å tenke på at det finnes xxx antall tv-kameraer som garantert så det og at det er litt pinlig. Tror det var derfor han var så raskt ute med å si at han hadde tilgitt Ramos for dytten og det var sånt som skjedde i fotball. For å dempe det hele ned.

Han faller ikke pga dytten, han legger seg ned for å overspille.

Om du ikke ser dette vil jeg anbefale en tur til en opdiker. Dette må være en av de mest åpenbare tingene jeg har diskutert på en god stund.

Siste fra meg angående akkurat denne saken.

Sov søtt.

Lenke til kommentar

Du kan jo si at det var en feilvurdering av Ramos å takle dritten ut av Messi. Men å si at han ikke gikk inn for å skade han. Det er ikke helt sant. Når du ligger under 5-0 så er det ikke så forbanna viktig å vinne tilbake ballen.

Klart det er viktig å vinne tilbake ballen når man ligger under 5-0 på slutten av kampen, man kan jo snu det...

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...