Gå til innhold

La Liga 29.11.10 - Barcelona vs Real Madrid - El Clasico

Maefteda

47 stemmer

1. 1. Hvem heier du på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Messi er en fotballmagiker uten sidestykke! Ingenting er umulig for han. Det er forskjellen mellom Ronaldo og Messi. Ronaldo har vist takter han også, og er en midtbanespiller i verdensklasse, uten tvil. Men han er bare ikke like magisk som Messi.

Så liker jeg den sympatiske å pålitelige Messi. Han er trofast til klubben sin, en arbeidskjempe og en duracellkanin på gressmatta, og man bare smiler og tenker hvordan i all verden han fikk det til. Ronaldo, ja, han har hatt sine sjangser, og vist at han er en sytrekopp som er ekstremt god med ball. Men man kan bare ikke like personligheten hans.

Lenke til kommentar

Sånn generelt sett er folk mer glad i Messi enn Ronaldo, men føler ikke at det gjelder på forumet. Grunnen ligger vel i det jeg selv og Vamos påpekte; at det er mange Man Utd fans her som ser på Ronaldo som en av dem.

Jeg digger Ronaldo, måten han forlot klubben på gir meg ett inntrykk av at han har respekt for klubben og Ferguson, også i ettertid har han vist takknemmelighet for hva United har gjort for han..

Barcelona 0-2 Real Mardrid tror jeg på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...