aBadMan Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Ja lyden er der hele tiden :/ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du kan jo prøve å ta skjermkortet ut av maskinen og skru den på for å høre om pipelyden er der ennå. Og gjøre det med alle deler som kan tas ut og du fremdeles får start på maskina. Da finner du nok snart ut hvor pipelyden kommer fra. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 har allerede gjort det Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 har allerede gjort det Fant du ut noe? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Det er enten hovedkortet eller CPU som lager lyd Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Vell spoler kan du kun finne på hovedkort og de finnes ikke i CPUene så da vet du hvor du skal lete. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Sjekket hovedkortet, men tror ikke noe var galt så no iallefall ikke det Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du kan ikke se eller røre ved en spole for å finne ut om det er ett problem. Du må huske at når disse vibrerer er det ikke bare 10-100 ganger per sekund, men kan godt være 1000 ganger fram og tilbake på svært kort avstand. Og dette er hva som gir pipe / hylelyder aka "Coil noise" Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Hva skal jeg gjøre da? Jeg håper virkelig at mpx kan finne ut av dette :o Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Da har jeg fått svar fra MPX... de fant ut at det ikke var problem med hovedkortet eller CPU. Jeg har byttet PSU uten hell... så nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre... Så jeg gir opp hele PC'en brukt mange tusen på den, så jeg er veldig frustrert... :/ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Hei Jeg har nå byttet kabinett, og lyden er borte! vet noen om hva som kan ha vært galt? O.o men saken er løst i alle fall er utrolig glad nå hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå