Gå til innhold

Black ops online strict - mw2 online open


Anbefalte innlegg

Hey, har søkt masse på nettet og funnet ut at man kan putte inn mw2 og så ta det ut igjen og så putte inn BO for å få nat open på BO. Dette fungerer ikke lenger, og nå står det strict hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg går på ps3min og sjekker internettforbindelse får jeg opp nat type 2, og da skulle det ikke være noen problemer.. HJELP :D

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

OK, suger på nettverk :p Nettverkskabelen som er koblet til ps3 er i andre enden koblet til boksen som tar imot netverk utenifra, (hvis du skjønner :p) Altså det er en switch hvor diverse rutere er koblet til som deretter har brannmur osv. Jeg har ps3 ledningen koblet til denne boksen. NO router ;)

 

Skjønner ikke helt hva jeg skriver her, men håper du forstår :p

 

btw, er det ikke slik at kablet nettverk gir nat 1 mens, trådløst 2? Er det ikke rart at jeg har type 2 med kablet nettverk? :D

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar

Nat 1 er at internettet ditt er koblet direkte til din ISP/ offentlige IP. Dette kalles DMZ. Dette gir OPEN nat

 

Nat 2 er at internettet ditt går gjennom en ruter eller et rutermodem. Og en del porter er åpne eller så bruker man UPnP. Gir OPEN nat om portene er satt opp riktig, eller om UPnP fungerer optimalt av seg selv. Ellers så får du MODERATE

 

Nat 3 er når playstation ikke har riktige porter åpnet eller når UPnP ikke gir tilstrekkelig med hjelp. Strict

 

Anbefaler deg å se denne videon for en skikkelig forklaring:

 

Lenke til kommentar

Nat 1 er at internettet ditt er koblet direkte til din ISP/ offentlige IP. Dette kalles DMZ. Dette gir OPEN nat

 

Nat 2 er at internettet ditt går gjennom en ruter eller et rutermodem. Og en del porter er åpne eller så bruker man UPnP. Gir OPEN nat om portene er satt opp riktig, eller om UPnP fungerer optimalt av seg selv. Ellers så får du MODERATE

 

Nat 3 er når playstation ikke har riktige porter åpnet eller når UPnP ikke gir tilstrekkelig med hjelp. Strict

 

Anbefaler deg å se denne videon for en skikkelig forklaring:

 

Er ikke noe god på dette med nettverk, men vil jo ha open NAT type...

Ps3'en er koblet med nettverkskabel til en thomson Speedtouch 546i v6, og ps3 min viser nat-type 2, og strict på black ops. Hva er det som trengs å gjøres for at jeg skal få open på black ops/nat type 1 uten å påvirke resten av nettverket? Vil gjerne ikke at resten av nettverket mitt skal åpne ALLE porter ;)

Lenke til kommentar

Nat 1 er at internettet ditt er koblet direkte til din ISP/ offentlige IP. Dette kalles DMZ. Dette gir OPEN nat

 

Nat 2 er at internettet ditt går gjennom en ruter eller et rutermodem. Og en del porter er åpne eller så bruker man UPnP. Gir OPEN nat om portene er satt opp riktig, eller om UPnP fungerer optimalt av seg selv. Ellers så får du MODERATE

 

Nat 3 er når playstation ikke har riktige porter åpnet eller når UPnP ikke gir tilstrekkelig med hjelp. Strict

 

Anbefaler deg å se denne videon for en skikkelig forklaring:

 

Er ikke noe god på dette med nettverk, men vil jo ha open NAT type...

Ps3'en er koblet med nettverkskabel til en thomson Speedtouch 546i v6, og ps3 min viser nat-type 2, og strict på black ops. Hva er det som trengs å gjøres for at jeg skal få open på black ops/nat type 1 uten å påvirke resten av nettverket? Vil gjerne ikke at resten av nettverket mitt skal åpne ALLE porter ;)

 

Akkuratt den har jeg! ;)

 

1. Finn ut hva MAC adressen din er på Playstation, dette finner du på internett status på Playstation innstillinger.

 

2. Gå inn på hjemme nettverk og trykk på enheter. Her skal du finne Playstation sin MAC adresse og gå inn på den. Lagr Playstation sin mac adresse og gi den et nytt navn.

 

3. Gå inn på hjemme nettverk og ta andre valg.

 

4. Bla i menyen som kommer opp og velg playstationen.

 

5. Oppdater internettforbindelse/ Test internettforbindelse på Playstation.

 

6. Nat 1 aka Nat Open :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...