Gjest bekymret.gutt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei dere. Er en gutt som går i 10ende og har gjennom hele niende vært forelsket i en jente på samme alder og har hatt følelsen siden. Hun er utrolig hyggelig, vakker og ikke minst omtenksom. Hun inkluderer alle rundt seg og er utrolig livlig. Så denne helgen møttes vi på en fest, begynte å prate og der var det igang. Vi klinte. Vi har lenge vært bestevenner, men jeg har alltid følt noe mer for henne. Nå begynner folk å lure på om vi er sammen osv. som jo er trivelig, men problemet er at jeg ikke er sikker på at hun liker meg 100 % utenom vennskap og at jeg ikke har så veldig lyst til å gå inn i noe parforhold nå for tiden. Jeg vet ikke om det er riktig å si at jeg ikke har lyst, men jeg syntes det hele er en klein sak. Men det virker som det kun er en mulighet. Hver gang noen andre utveksler ord eller opprettholder intim kontakt med hun blir jeg tildels misunnelig. Hjelp hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Go for it! Prøv deg og hint til at du liker henne og vil noe mer! Etter min erfaring ville jeg gått for det om jeg hadde hatt sjangsen på den tiden! Hun trenger ikke like deg 100% for at dere kan bli kjærester, slikt kommer gjerne litt etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest bekymret.gutt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei. Takk for svar. Problemet er jo at jeg ikke er sikker på at jeg vil ha noen dama og hun er alt for hyggelig, pen og grei til å la henne gå. Alle guttene på skolen er delvis glad i hun også. Hjelp! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Alt for hyggelig, pen og grei til å la henne gå. Du har vel egentlig svaret ditt der? I morgen kan det være for sent, mer kan nok ikke vi hjelpe deg her, opp til deg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå