James Bond Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei, har fylt 20 og vil ha en sånn basskasse baki bilen min. Kan noen peke ut en med forsterker som er bra? Tar gjerne brukt, så må gjerne linke fra finn o.s.v.. Tenkte å bruke en max 4000 kan gå noe mer om "DET ER VIRKELIG VERDT DET ASS!" Tusen takk på forhånd =) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er forsterker og kabler med i budsjettet? Eller har du det fra før? Og har du spiller og høyttalere? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er litt greit å vite hva du har fra før, spiller, høyttalere, forsterker, kabler osv... Det er også greit å vite åssen bil dette skal inn i, samt hvor de eksisterende høyttalerene er plassert. Hvis denne prisen er for alt, så er det ikke noe å lure på, løp og kjøp før noen andre gjør det: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25648182 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Det er litt greit å vite hva du har fra før, spiller, høyttalere, forsterker, kabler osv... Det er også greit å vite åssen bil dette skal inn i, samt hvor de eksisterende høyttalerene er plassert. Hvis denne prisen er for alt, så er det ikke noe å lure på, løp og kjøp før noen andre gjør det: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25648182 Dette er hva jeg har: Pioneer spiller 7200 sd 2x 4Tomms Polk i hatthylle Org Componentsett foran i dørene ved beina Org Diskant i dør Så trenger bare bassen og en forsterker så blir det knall! Diskanten leverer nok som det er! Er fortsatt BMW E36 320I cossie Det ble litt utsatt det med å kjøpe anlegg men nå har jeg over 20`tusener på konto, MEN det betyr IKKE at jeg skal svi av de alle på en gang. Tenkte bare å bruke en max 4-5k på anlegg.. BTW en kompis har XO høytalere fra Fence, lagd i kasse sjøl. Er 2x12 kickere. Tror han ikke skal ha mer enn 1500 for de.. Noe å satse på? Uansett takk for all hjelp så langt =) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ta bort en null i den prisen, så nærmer det seg.... med andre ord, IKKE kjøp xo Den linken jeg la ut, er billig hvis det er subene og forsterkeren for den prisen, og det er bra saker... Du bør ha forsterker til frontsettet ditt, eller i det minste høypassfilter. de 4" i hatthylla kommer til å slite litt hvis du ikke lager noen små kasser på dem Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ta bort en null i den prisen, så nærmer det seg.... med andre ord, IKKE kjøp xo Den linken jeg la ut, er billig hvis det er subene og forsterkeren for den prisen, og det er bra saker... Du bør ha forsterker til frontsettet ditt, eller i det minste høypassfilter. de 4" i hatthylla kommer til å slite litt hvis du ikke lager noen små kasser på dem Skal jeg ha forsterker på orginale componentsett? Trenger vel bare forsterker til bassen? De polk høytalerene er omtrent samme watt på som orginalen, er bare bytta ut med de org. pga de råtna bokstavelig talt opp Men ja jeg får ta kontakt med han duden og høre om han kan sende det ned da Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Bee uu emm pee - B.U.M.P - (B)itchslap (U)nder (M)ors (P)upp! btw, er Cadence Xenith XBP122 noe å satse på tror dere? Noen som har erfaringer? Ser jo veldig bra ut og har specsa: 82 Liter kasse med 2 stk XB12 bass Dobbel 4 Ohm eller 1 x 2 ohm impedans 19mm MDF kabinett med avstivninger og intern demping Plexifront med blått LED lys Gullbelagt høyttalerterminal Avrundet bassporter Maks effekt: 1200W RMS effekt: 600W Følsomhet (2.83V/1m): 95dB Frekvensrespons 28 - 500Hz Mål (HxBxD) 38,1mm x 813mm x 340/260mm (skrå vinkel mot bakseterygg) Endret 4. desember 2010 av Plizket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå