Rulator Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 hey headsettet mitt knakk inn i lydkortet for 5 min siden. Biten sitter fast der inne, er det noen mulighet å få den ut på ? eller må jeg investere i et nytt lydkort... ?`? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Dersom det er en stasjonær Pc, med pci lydkort, ville jeg tatt ut lydkortet, og sett om det er åpning og mulighet til å dytte på pluggen fra innsiden. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 lydkortet er onboard på hovedkortet. Så selve lydkortet kan nok ikke tas ut :/ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvis du er utrolig stø på hånda, så kan du jo prøve å borre ut pluggen med dremel. I alle fall litt, og så kile fast noe i hullet som du trekker ut resten med. Selv om det er onboard ville jeg ha sjekket muligheten for om det er et hull på baksiden av kontakten, som Sigurd2 sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå