Natalie-x Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva må jeg kunne for å ikke stryke? Hvor mange oppgaver må jeg kunne svare på? Er det noen emner som alltid eller ofte kommer på eksamen som jeg bør kunne? Hadde hjulpet veldig mye. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 De to første spørsmålene er det umulig å svare på. Det er ikke sånn at noen temaer sikrer deg i å stå, og det er heller ikke sånn at du må svare på så og så mange oppgaver for å stå. Hver oppgave er verdt en viss prosent av total fullpot. Når det gjelder karaktersetting kan du lese sensorenes veiledningsmal her: http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/V2010/Sensorveiledning/Forhandssensur/Forhandsensur_REA3022_Matematik_%20R1_V10.pdf Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 R1 eksamen er basert på R1-pensum, så har du en mattebok for R1 så vet du allerede emnene. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er 60 mulige poeng på R1 eksamen, du må ha minst 15 poeng for å få karakteren 2. Hvis du går på skole bør du ha fått utlevert tidligere eksamensett, da ser du lett hva som går igjen. Del 1 har f.eks ofte mye derivasjon, tegning av fortegnslinjer, ulikheter osv. Del 2 har så og si alltid én stor oppgave med sannsynlighet og en del oppgaver med geometri osv. Lenke til kommentar
Natalie-x Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
about Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tror jeg svarte på 2 av 5 oppgaver på eksamen i R1. Klarte lite av det andre, og var sikker på at jeg strøk. Fikk en god 3er gitt og er evig takknemmelig for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå